רולנד העניק להפועל ירושלים ניצחון על הפועל ת"א בשניות האחרונות



ירושלים הייתה בפיגור לאורך כל המשחק, הצליחה לצמק לקראת הסוף, ואז הגיע הרכז האמריקאי שתפר שלשה, קבע 93:92 לירושלים, והביא לה ניצחון עשירי ברציפות

לאחר תשעה ניצחונות רצופים, האדומים יצאו הערב(ראשון) להיכל הדרייב אין כדי לפגוש את הפועל ת"א. ירושלים ניצחה 92:93 והשיגה ניצחון עשירי ברציפות למרות שהייתה בפיגור לאורך רוב דקות המשחק. הפועל כבר הבטיחה במשחק האחרון את המקום הראשון בליגה לאחר שניצחה את נהריה במשחק השלמה. דני פרנקו, שזכה בפעם השנייה ברציפות בתואר מאמן החודש של ליגת ווינר סל, נתן מנוחה לכוכב שלו דונטה סמית' כשמנגד אדגר סוסה לבש לראשונה את המדים האדומים וקיבל דקות משחק.

 

מהלך המשחק: שתי הקבוצות הראו יכולת נהדרת בהתקפה, וקצת פחות טובה מבחינה הגנתית, ותעיד על כך תוצאת הרבע הראשון, כשהפועל ת"א סיימה ביתרון 27:29. ברבע השנייה היכולת של ירושלים הייתה פחות טובה בשני צידי המגרש, כשמנגד הפועל ת"א פשוט קלעה מכל מצב, והגדילה את הפער מהאלופה. 62:45 למארחת במחצית. ברבע השלישי ירושלים יצבה את ההגנה שלה, והצליחה לשמור את ת"א על 16 נקודות בלבד ברבע. רולנד וסוסה הצליחו לצמק את הפער, ובסיום הרבע היתרון של ת"א עמד 7 נקודות, 71:78. הלפרין ורולנד היו טובים ברבע האחרון, כשהאחרון היה גם זה שקלע לאחר דקות צמודות בסיום את סל הניצחון לזכות ירושלים, 93:92 לאורחת בסיום.

 

בלטו בשורות ירושלים: יותם הלפרין 20 נקודות, ליאור אליהו 14, ג'וש דאנקן 13, אליי הולמן 12, איג'יי רולנד 11. הרכש החדש, אדגר סוסה הסתפק ב-7 נקודות בלבד.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה