פריירה ורוקאביצה סידרו ניצחון 0:2 לבית״ר על מכבי פ״ת



הזרים של בית״ר נתנו הערב את הטון כשקלאודימיר כבש מבעיטה חופשית, ורוקאביצה מבישול של איתי שכטר. במחזור הבא תצא בית״ר לקריית שמונה

בית"ר ירושלים שנמצאת בתקופה נהדרת, אירחה הערב(מוצ"ש) את מכבי פ"ת באצטדיון טדי, למשחק שחשיבותו גדולה יותר לאורחת מאשר לקבוצה מירושלים. איתי שכטר שנעדר מהמפגש מול עכו בגלל צהובים, חזר הערב להרכב של סלובודאן דראפיץ' על חשבונו של לידור כהן. שאר ההרכב נשאר כמו שהיה במשחק מול עכו. מי שעדיין לא ראה הרבה דקות מאז שהגיע הוא הזר החדש ארסניו ואלפורט, שלא שותף אפילו לדקה במשחק מול עכו, וגם הערב אפילו לא התחמם לקראת כניסה כמחליף.

 

מהלך המשחק: הקהל הצהוב הביא הרבה אנרגיות טובות לשחקנים על המגרש, מה שהביא לקצב טוב על כר הדשא. הצהובים הגיעו לכמה מצבים מסוכנים ליד השער, אך השער הגיע דווקא מכדור חופשי מדוייק של קלאודימיר פריירה בדקה ה-29. 1:0 לבית״ר בסיום מחצית ראשונה קצבית. 5 דקות עברו מפתיחת המחצית השנייה כשהצמד איתי שכטר וניקיטה רוקאביצה הינדסו את השער השני. שכטר רץ במרכז ושלח מסירה ימינה לזר האוסטרלי-אוקראיני שנתן בעיטה נהדרת לפינת השער, וקבע 2:0 לבית״ר. ירושלים הגיעה לעוד כמה מצבים מסוכנים, ואפילו שער שנפסל בשל נבדל, כשגם שער של פ״ת נפסל בגלל אותה טענה. בתוך תוספת הזמן חגי גולדנברג הורחק לאחר שקיבל צהוב שני. 2:0 לבית״ר בסיום, והקהל חגג עם השחקנים עוד הרבה אחרי השריקה.

 

בית״ר ביססה את עצמה במקום השלישי, כשבמאזנה 48 נקודות. היא אמנם רחוקה 10 נקודות מהמקום השני, אך פתחה פער של 12 נקודות מהמקום הרביעי. במחזור הבא היא תפגוש את קריית שמונה בחוץ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה