גביע אירופה הגיע לגוש עציון



גביע אירופה המקורי בו זכתה מכבי תל אביב בכדורסל לפני מספר שבועות הגיע בסוף השבוע האחרון לגוש עציון ומשך אחריו מאות מתושבי הגוש שהגיעו להצטלם עם הגביע

במסגרת הפעילות הענפה למען הקהילה ,נענתה הנהלת מכבי תל אביב  לבקשתו של מתנ"ס גוש עציון להביא את גביע אירופה לטורניר סטריטבול גוש עציון המסורתי שהוקדש למען ילדי שלוה, ילדים למען צרכים מיוחדים.בסטריטבולגוש עציוןהמופק על ידי המנהל הקהילתי של גוש עציון זו השנה הרביעית ברציפות, השתתפו החל משעות הבוקר מאות קבוצות של ילדים, בני נוער ומבוגרים שלקחו חלק  באירוע הכדורסל הגדול בגוש עציון בגבעה הצהובה באלון שבות.
 

אירוע השיא של סטריטבול גוש עציון 2014 היה ללא ספק הגעתו של גביע אירופה בצוותא עם כוכב העבר האגדי דורון ג'מצ'י,המשתתף זו השנה הרביעית בסטריטבול גוש עציון. עם הגעתם לגוש נערכה לג'מצ'י והגביע קבלת פנים חגיגית על ידי ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל ומנכ"ל המתנ"ס בני לוי.

לאחר מכן באולם הספורט המרכזי שלגוש עציוןשהיה מלא עד אפס מקום התקיים טקס מרגש בהשתתפות ילדי שלוה שהצטלמו שוב ושוב עם הגביע היוקרתי.את גביע אירופה ליוו למרכז המגרש דוידי פרל,דורון ג'מצ'י והיחד בניהו גרוס משלווה שזכה להניף את הגביע לקול תשואות הקהל.לאחר הטקס נערך משחק חגיגי בין נבחרת כוכביגוש עציוןמחוזקת באיש התקשורת אלי סהר ולבין אלי צור גוש עציון הקבוצה הייצוגית של הגוש.

בסיום המשחק הצטלמו מאות הילדים והמשפחות שהגיעו לאירוע הססגוני, עם גביע אירופה שחזר לאחר מכן לתל אביב .   

דורון ג'מצ'י :"עבור מועדון הכדורסל של מכבי אלקטרה תל אביב הנתינה למען הקהילה הינה ערך עליון וחשוב במיוחד.מעבר להצלחות,התארים וההישגים על המגרש,חשובה לנו מאוד  העשייה לטובת הקהילה.אנחנו רואים בכך זכות שהיא חובה גדולה.הניצחון הגדול של סטריטבולגוש עציון שייך ללא ספק לילדי שלווה המקסימים.ההתרגשות הרבה של ילדי שלוה מהגעתו של גביע אירופה לאירוע והעובדה שהוא הסב להם רגעים של אושר ונחת מעניקים לנו סיפוק אדיר להמשיך בכל הכוח בפעילות הרבה למען הקהילה".   

דוידי פרל, ראש המועצה האזורית גוש עציון:"המועצה האזורית גוש עציון רואה בספורט ערך חינוכי –חיוני,  אשר התרומה שלו לחיי הקהילה, לחינוך, וכמובן לבריאות, משמעותית ביותר. טורניר שכזה המשלב פעילות גופנית לצד הצדעה לילדי שלווה, מהווה עבורנו הזדמנות נפלאה גם לתרום לקהילה."

בני לוי,מנכ"ל מרכז קהילתי גוש עציון:"סטריטבול גוש עציון ממשיך להיות חווית כדורסל בלתי נשכחת עבורנו ועבור כל תושבי גוש עציון.אנו שמחים לראות כמות כה גדולה של בני נוער ומבוגרים כאחד, המגיעים במטרה ליהנות מחגיגית ספורטיבית של ממש ומטורניר כדורסל איכותי ,מעניין ומרתק.הגעתו של גביע אירופה לגוש עציון הוא ללא ספק היסטוריה עבורנו ובעיקר הסבר המון רגעי אושר לילדי שלוה שהאירוע כולו הוקדש עבורם. בסטריטבולגוש עציון אנו משלבים את החינוך לאורח חיים ספורטיבי ובריא לצד הנתינה הרבה עבור הקהילה והאחר".

 

קרדיט צילום: גרשון אלינסון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה