שלומי אזולאי עשוי להצטרף לבית"ר בגרמניה



החלוץ ממכבי חיפה צפוי לעבור לבית"ר אחרי שהפערים מול טביב הצטמצמו. הבעלים ממתין לבוררות של אלרואי כהן

בית"ר ירושלים עורכת בימים אלו את מחנה האימונים שלה בגרמניה, בסגל מצומצם. אלי כהן מקווה שביומיים הקרובים יתחילו להגיע למחנה נבחנים ושחקנים שאמורים לחתום בבית"ר ונותרו בארץ.

אחד מהם הוא חלוצה של מכבי חיפה, שלומי אזולאי. טביב אומנם סיכם עם יעקב שחר על השאלתו של החלוץ אך אזולאי לא היה מרוצה ממהצעה הכספית ולכן הבעלים החליט לשפר אותה בסוף השבוע והפערים כרגע מוגדרים כמזעריים.

אזולאי צפוי להצטרף למחנה האימונים של בית"ר בימים הקרובים. לעומת זאת, חן עזריאל לא מרוצה כלל מההצעה של טביב וכרגע מעדיף להתאמן עם מכבי חיפה על מנת לקבל את שכרו. מקרובים לצדדים טוענים שגם עם עזריאל מדובר במשא ומתן שעתיד להסתיים בהצלחה.

אלי טביב ממתין בקוצר רוח לבוררות בין אלרואי כהן והפועל תל אביב. הבעלים וכהן רוצים בשידוך שיוכל לצאת לפועל אחרי תום הבוררות. קובי מויאל צפוי לקבל ביממה הקרובה הצעה משודרגת. טביב והמאמן לא מוכנים לוותר על הקשר שמעדיף לשחק באירופה.

אבירם ברוכיאן נותר בארץ וטביב לא הגיש לו הצעה מאחר והצוות המקצועי מעדיף למצות אופציות אחרות. המאמן ועוזרו יודעים שהחתמת ברוכיאן תמצא אולי חן בעיני האוהדים אך לא תועיל למרקם החברתי והמקצועי.

צילום: אושרי דודאי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה