אוהדי הפועל נגד סאסי, בזיז: "זכותם להביע מחאה"



אוהדי הפועל הפתיעו את בזיז ודרשו ממנו לעזוב את הפועל. האוהדים דורשים שסאסי יעזוב, במועדון טוענים: "אם הפועל תתרסק הפעם, היא כבר לא תעמוד על הרגליים"

יו"ר הפועל ירושלים, צחי בזיז, זימן את אוהדי הקבוצה לקריית יובל הערב, על מנת להעניק להם סקירה מקיפה על הנעשה בקבוצה.

למען האמת, לבזיז לא היו יותר מידי חדשות לבשר לאוהדים אך כוונתו הייתה להבהיר להם שבימים אלו הוא ויוסי סאסי מנסים לבנות את המועדון מחדש.

אוהדי הפועל שמאסו בתחלופה בהנהלה ובחוסר היציבות התמידי, החליטו בשבועיים האחרונים לפתוח במחאה שמטרתה הסופית היא לגרום ליוסי סאסי לעזוב את המועדון.

לפגישה הערב הגיעו כ-40 אוהדים שהחליטו מראש לא להיכנס לשיחה עם בזיז ולהבהיר לו את כוונותיהם. אותם אוהדים גם דרשו מהיו"ר להתפטר.

בזיז יצא אל האוהדים ואמר להם :"הגעתי השנה כדי שהפועל לא תגיע לפירוק. גם את הכסף שהפועל חייבת לי השארתי בצד כדי לעזור למועדון. אם באמת יש איתכם איש עסקים שיהיה מוכן לקחת את המועדון מתוך הקפאת הליכים, אני מוכן להיפגש איתו".

האוהדים מנהלים בימים אלו שיחות עם איש עסקים ישראלי לשעבר שחי בארצות הברית וכבר הביע עניין במועדון. אותו איש עסקים הבהיר שהוא לא מוכן לקחת את הקבוצה עם החובות העצומים שלה ויהיה מוכן להפוך לבעלים ללא החובות.

בזיז אמר ל"ירושלים נט" : "אני מכבד את אוהדי הפועל, זכותם להביע מחאה ובלבד שזו תהיה מחאה ללא אלימות. אני לא מורם מהעם ואני קודם כל אוהד הפועל. אני קשוב לאוהדים אבל בסופו של יום מישהו היה צריך לבוא ולדאוג לשחקנים ולספקים ולדאוג שתהיה פה קבוצה".

ביום ראשון תתחיל הפועל להתאמן ונכון לעכשיו, אין עדיין שחקני רכש. שחר שמש עדיין לא סיכם אך זומן לאימון הפתיחה. האדומים הבהירו לאפי מלכה שעליו להתייצב באימון.

בקבוצה מקווים להצליח להשאיר את אופיר עזו אך כרגע לא ברור האם יצליחו לפייס אותו. גם עתידו של מעוז סמיה במועדון עדיין לא ברור. האוהדים מתכוונים להמשיך במחאה גם באימון הפתיחה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה