הבושה של בית"ר ירושלים



במקום לצאת לדרך חדשה, אוהדי בית"ר החליטו להמשיך במחאה נגד פרננדס והרוש שחטפו אבנים ויריקות. טביב לא הגיע, גם לא מויאל, מגרלשוילי ובן שושן

אם חשבתם שאוהדי בית"ר ירגעו ויחזרו לתמוך בקבוצה אחרי עזיבתו של ארקדי גאידמק, תחשבו שוב.

כ-2,000 אוהדי בית"ר הגיעו הערב לבית וגן לאימון הבכורה של הקבוצה. האימון התחיל בעידוד ושירים אך מהר מאוד הפך למפגן אלימות נגד אריאל הרוש ודרריו פרננדס. יש לציין שלא כל האוהדים שנכחו בבית וגן השתתפו באירוע המכוער.

כזכור, בעונה החולפת יצא הרוש להגנתם של סאדייב וקאדייב, וכך גם דריו פרננדס שהסתכסך עם אוהדים.  השוער יצא אתמול במסר מפייס לאוהדים שבחרו להתעלם מדבריו ולהמשיך בקריאות האלימות נגדו. אלי כהן ביקש משחקניו להיכנס לחדרי ההלבשה והאימון בוטל.

לתוך חדר ההלבשה נזרקו אבנים ובמועדון מודאגים מהמצב: "אלי טביב היה אמור להוציא את הקבוצה לדרך חדשה אבל המצב נשאר בעינו והאוהדים לא מבינים שהם חייבים להפסיק עם האלימות".

מבית"ר ירושלים נמסר: "המועדון מגנה בתוקף את האלימות של חלק מאוהדי הקבוצה כנגד אריאל הרוש ודריו פרננדס באימון הפתיחה הערב. אנחנו מזועזעים מזריקת האבנים והיריקות כלפי שני השחקנים, זה מעשה שאין לו מקום בכדורגל. המועדון תומך בשחקנים שמהווים סמל למקצוענות ונאמנות".

בינתיים, דריו פרננדס המאוכזב שוקל לעזוב להפועל חיפה.הקבוצה מהכרמל מעוניינת בקשר כבר תקופה ופרננדס שסירב בתחילה להצעה, החליט לבחון אותה מחדש אחרי אירועי הערב.

פרננדס אמר הערב:" אני מאוכזב מאוד ממה שקרה באימון. אומנם לא מדובר בכלל האוהדים אבל זה פוגע. אין לי חוזה בקבוצה ובכל זאת הגעתי, חבל שזה מה שקרה".

נחזור לעניינים המקצועיים, במועדון עדיין לא יכולים לבשר על רכש חדש או החתמה מעניינת. לאימון הערב לא הגיעו קובי מויאל, עמית בן שושן וחיים מגרלשוילי. בסביבתו של מויאל אמרו הערב שלמרות השמועות, הוא לא יגיע להפועל תל אביב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה