אוהדי בית"ר למשטרה: האסון הבא בידיים שלכם



חברי ועד העמותה שיגרו מכתב למשטרת ישראל ובו תיאור התנהגות המשטרה כלפי האוהדים בדרך מפארק אוסטרליה ועד לדוחא: "הנהגים התווכחו והסבירו לשוטרים כי המחדל הזה יכול להוביל לאסון מזעזע"

אחרי עשרות מפגשים בין בני סכנין לבית"ר ירושלים באיצטדיון דוחא, נראה שהמשטרה עדיין מתקשה למצוא את הפתרון לבעיית כניסת האוהדים והגעתם למגרש.אוהדי בית"ר נדחסים באוטובוסים
 

אוהדי בית"ר ירושלים ששוב עברו דרך קשה ומסובכת על מנת לצפות בקבוצתם, שיגרו אתמול מכתב למשטרת ישראל עם הכשלים שלטענתם יכלו להוביל לאסון גדול.
 
"סכנין, אצטדיון ״דוחא״ שנת 2012, יום שבת האחרון. אוהדי בית״ר שילמו ממיטב כספם ומכיסם הפרטי עבור הסעות למשחק שבסכנין, כאשר הגיעו האוהדים לפארק אוסטרליה (נקודה בה היו מחויבים לעבור לפי בקשת המשטרה) הם פגשו אוהדים נוספים שהגיעו ברכביהם הפרטיים. לבקשת השוטרים, אותם אוהדים הועלו או יותר נכון - נדחסו בכוח אל תוך ההסעות הפרטיות שממילא הגיעו מלאות. כך יצא מצב ששוטר במשטרת ישראל מכריח את נהגי האוטובוסים לסגור את הדלתות כאשר בפנים נדחסים להם בעל כורחם כ-75 אוהדים בכל אוטובוס ובאחד מהאוטובוסים נדחסו מעל 100 אוהדים (!) כאשר בפועל הנהג רשאי להסיע על פי חוק 50 אנשים בלבד".
 
"הנהגים התווכחו והסבירו לשוטרים כי המחדל הזה יכול להוביל לאסון מזעזע (הנסיעה למגרש הייתה בשביל עפר מלא בוץ ושלוליות) אך ללא הועיל וכן גם בדרך חזרה, האוטובוסים מולאו באותה שיטה בדיוק כמו בתמונה המצורפת. (ברשותנו גם סרטון וידאו בו אותם שוטרים מודים כי באחד מהאוטובוסים היו למעלה מ 100 אוהדים וצילום וידאו נוסף מראה את אחד מהנהגים מאשים את משטרת ישראל במחדל)".

"מאז ומתמיד אתם מבקשים מאיתנו לשמור על החוק ומאידך מפרים אותו בצורה כל כך בוטה, אתם מנסים לשדר כמה ערך יש לחיי אדם ומאידך פועלים בצורה כזאת מזלזלת כלפי אנשים בשר ודם. אני מעלה על הכתב את הדברים הללו בשם עמותת אוהדי בית״ר ירושלים, עמותה בה אני פעילה כחברת ועד. לא ניתן שימשיכו להתייחס לאוהדים שלנו בצורה מחפירה שכזאת ובזלזול שכזה. אם זאת ההתנהלות של משטרת ישראל אז לצערנו האסון הבא הוא בידיים שלכם".  
 
בעניין אחר, בית"ר ירושלים תחזור היום לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ותעמוד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה. ההחלטה להעמיד את בית"ר לדין הגיעה אחרי שערוץ 1 פרסם קטע וידאו בו נצפה אוהד בית"ר משליך חפץ לעברם של אפולה אדל וטוטו תמוז במשחק מול הפועל ת"א בטדי.
 
ביממה הקרובה צפויה פגישה נוספת בין נציגיו של אלי טביב לנציגי גאידמק. הצדדים כבר ניסחו את טיוטת ההסכם הסופית וכל שנותר לטביב לעשות הוא לחתום על העברת הבעלות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה