הפועל העפילה לחצי גמר גביע ווינר



הקבוצה של שרון דרוקר דרסה 69:93 את הפועל חולון והעפילה לחצי הגמר מול מכבי אשדוד. ג'ייקוב פולן הצטיין עם 29 נקודות ו-6 אסיסטים

הפועל ירושלים העפילה הערב לחצי גמר גביע ווינר, אחרי שהביסה 69:93 את הפועל חולון ברבע גמר גביע הווינר. ג'ייקוב פולן (29 נקודות ו-6 אסיסטים) וקרייג סמית' הצטיינו בשורות האדומים, שהופיעו למשחק ללא קורטני פלס הפצוע. הפועל תפגוש את מכבי אשדוד בחצי הגמר של גביע ווינר ביום חמישי הקרוב בשעה 18:15.

  

החצי הראשון של האדומים היה נפלא והאדומים ירדו להפסקה ביתרון 33:42, כשג'ייקוב פולן קולע 15 נקודות וקרייג סמית' מוסיף 13. בקרב הישראלים נרשמה חולשה כללית, כשפרט למאיר טפירו שקלע שתי נקודות, יתר הישראלים של שרון דרוקר לא קלעו אפילו נקודה אחת.

  

הפועל פתחה טוב גם את החצי השני, כשפולן וסמית' ממשיכים להוביל את האדומים ומנגד, השופט ספי שמש מרחיק את מאמנה של הפועל חולון, דן שמיר. טפירו הגדיל את הפער מהקו וג'וש דאנקן כבר העלה ליתרון 48:61.

 

עם סיום הרבע השלישי, היתרון שלו עמד על 55:67. הרבע האחרון היה כבר לפרוטוקול בלבד, כשדרוקר נותן דקות לישראלים ולשחקני הנוער שלו והיתרון של האדומים תפח עד לסיום. 69:93 עם הבאזר.

  

הצילום באדיבות האתר של מנהלת הליגה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה