ניסים וחנוכי להפועל?



כפי שפורסם לראשונה באתר, הרכז ששיחק באירופה נמצא על הכוונת של שרון דרוקר. גם הגארד של ראשון לציון הוזכר כמועמד. בקבוצה מחכים לראות אם ישחקו באירופה או לא

פחות משבוע אחרי שיובל נעימי חתם ברוסיה, ובהפועל ירושלים ממשיכים לעבוד על בניי הסגל לשנה הקרובה. המאמן, שרון דרוקר, מעוניין בשלב הראשון להרכיב את הסגל הישראלי שלו. בקבוצה חתומים ארבעה שחקנים: גוני יזרעאלי, אורי קוקיה, אלישי כדיר ודן גרונפלד ודרקור מעוניין לצרף עוד ישראלי בכיר, ובנוסף לשלב שחקנים מקבוצת הנוער שזכתה השנה בגביע המדינה.

 

כפי שפורסם לראשונה באתר שלנו, המועמד המוביל לקבל את תפקיד הגארד הוא אפיק ניסים, שכבר קיבל הצעה מהפועל ושחח עם דרוקר. הבעיה היא שניסים נחשב לשחקן יקר ולא בטוח שבהפועל יוכלו לשלם את הסכומים אותם הוא דורש, בסביבות ה-200 אלף דולר. במקביל, בהפועל גן מעוניינים בניצן חנוכי, אבל במקרה שלו, לקפטן של ראשון לציון יש חוזה בעיר היין לעוד עונה ונראה שהוא ימשיך בכתום.

 

כך או כך, בקבוצה ממתינים בקוצר רוח לסיים את סוגיית מעמדו של דני קליין, זאת בעיקר כדי לעבוד על שילובה של הפועל בעונה הקרובה ביורוקאפ. בקבוצה ממתינים כעת להחלטה כיצד ייראה המפעל בעונה הקרובה מבחינת כמות המשתתפות בו, ואז יוחלט אם תתבצע פנייה ליול"ב בבקשה לקבל כרטיס חופשי, או שמא במועדון יחכו שמכבי אשדוד תוותר על האפשרות לשחק באירופה.

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה