קטמון הביסה את ג'ת אלהלי 4:1, צמד ובישול למעודה



אחרי שני משחקים ללא ניצחון, התפוצצה הערב קטמון על ג'ת אלהלי עם משחק מצויין של אדיר מעודה שכבש צמד וגם בישל לשי אהרון את השער השלישי. איסלם אלזנטי הצטרף לחגיגה

אם מישהו חשב שקטמון נכנסה למשבר, שיחשוב שוב. הקבוצה של ליאור זדה פגשה הערב את ג'ת אלהלי במשחק חוץ לא קל בכלל והביסה את המארחת 4:1.
 

קטמון עלתה ליתרון כבר בדקה ה-18 אחרי שאדיר מעודה שפתח במקומו של שי אהרון, לקח פיקוד וכבש. עשר דקות מאוחר יותר הצליחה ג'ת אלהלי להשוות והחמצות רבות של שתי הקבוצות מנעו תוצאה גדולה יותר בתום המחצית הראשונה.
 
אחרי ההפסקה נראתה רק קבוצה אחת, כשהפועל קטמון שלטה ושטפה את המגרש. אדיר מעודה כבש את השער השני מריבאונד אחרי שכפיר מלול בעט לשער, והשוער הדף. בדקה ה-65 נכנס למשחק הקפטן האדום שי אהרון שפתח על הספסל. החלוץ החליף את כפיר מלול וכעבור רבע שעה קבע את השלישי אחרי בישול של אדיר מעודה שכיכב הערב.
 
המארחים וויתרו על המשחק לגמרי והמתינו לשריקת הסיום, אך איסלם אלזנטי שכבש גם בשבוע שעבר בטדי, רצה להצטרף לחגיגה ונעץ את השער הרביעי עמוק בתוספת הזמן. הפועל קטמון שמרה גם השבוע על הפסגה ואף הגדילה את הפער ממכבי יבנה לשלוש נקודות.
 
מאמן הקבוצה אמר בסיום: "אני שמח שניצחנו אחרי שני משחקים ללא ניצחון. שיחקנו טוב ואנחנו צריכים לפתח מומנטום. הראש כבר בכפר שלם."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה