הפועל יצאה למחנה אימונים בצפון. קטש ממשיך לחפש זר



אחרי שפתחו את האימונים באופן רשמי, האדומים ממלחה יצאו הבוקר למחנה אימונים בצפון, שם יערכו משחקי אימון מול מכבי חיפה והפועל גליל/גלבוע. לוק ג'קסון סובל מזעזוע מוח, אבל יצא למחנה. עודד קטש מעוניין במאני האריס

הפועל ירושלים יצאה הבוקר למחנה אימונים בכפר בלום שבצפון הארץ. הקבוצה תשהה בצפון חמישה ימים, ובמסגרת המחנה תערוך משחקי אימון מול מכבי חיפה ואולי גם מול סגנית האלופה, הפועל גליל/גלבוע.
 

לוק ג'קסון, שנפצע במהלך הרבע השני של משחק האימון ביום חמישי האחרון מול מ.כ הבקעה, סוכל מזעזוע מוח קל, אבל יצא עם חבריו למחנה האימונים. ג'קסון הצטווה לנוח מספר ימים וצפוי לערוך אימונים קלים. בירושלים היו מרוצים מאוד מהיכולת ההגנתית של הקבוצה במשחק האימון מול הבקעה (הקבוצה ספגה 52 נקודות בלבד) וציינו בעניין הזה בעיקר את ג'ארביס ורנאדו, הסנטר החדש, שסיים את המשחק עם חמש חסימות.
 
במקביל, בירושלים ממשיכים לחפש גארד נוסף שישלים את הסגל של עודד קטש וכרגע, מועמדותו של קנדי ווינסטון ירדה מהפרק, בגלל שקטש, שמרוצה מאוד מדי ג'יי סטרוברי, לא מאמין ששני השחקנים יכולים לשחק יחד בקו האחורי. שם שכן מעניין את המאמן של האדומים מהבירה הוא שמו של מאני האריס (22, 1.96 מ'), אבל השחקן נמצא תחת חוזה בקליבלנד ובירושלים לא מעוניינים להביא שחקן שעשוי לחזור באמצע העונה לליגה הטובה בעולם. למרות זאת, במלחה בודקים על אש קטנה את האפשרות שהגארד יגיע בכל זאת לעונה שלמה, למרות שהסיכויים שהמהלך יקרום עור וגידים לא גבוהים.
 
בינתיים, ירושלים צירפה לסגל שלה את הגארד המתאזרח אנדרו סאלופ (28, 1.90 מ'), יהודי אמריקני שהגיע לארץ לפני שלוש שנים ושיחק בבית"ר בנימינה, הפועל בארי ובעונה האחרונה במכבי גדרה מהליגה הארצית. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה