מרתון הכדורסל הגדול במדינה יוצא לדרך בכיכר ספרא



1000 משחקים. 1000 משתתפים. 250 קבוצות. 16 מגרשים. במהלך שלושת הימים הקרובים תתקיים אליפות צה"ל בכדורסל רחוב. משחק של נבחרת הכוכבים בראשותם של עודד קטש ודורון שפר. טורניר תקשורת ארצי. תחרות הטבעות. תחרות שלשות. סטריטבול 2011 יוצא לדרך

       אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים יקיים זו השנה ה-15 ברציפות את מרתון הכדורסל הגדול  במדינה, החל מהיום ועד יום חמישי הקרוב ברחבת כיכר ספרא בירושלים. 'סטריטבול ירושלים', הנחשב לסטריטבול הוותיק והגדול בישראל, ימשך שלושה ימים, במהלכם תהפוך כיכר ספרא לאתר  קט-סל מרכזי, בה יוצבו 16 מגרשי כדורסל קטנים ומגרש מרכזי אחד.
 גם השנה תקיים עיריית ירושלים משחקי ראווה חגיגיים בהשתתפות כוכבים מובילים של הכדורסל הישראלי. בשנים האחרונות השתתפו בסטריטבול ירושלים כוכבי העבר וההווה הגדולים של הכדורסל בארץ, כך שבמילים אחרות, יש למה לחכות. האירוע יפתח היום עם טורניר הנוער, שיוקדש לזכרו של ליאור נבון, שנהרג בתאונת אופנוע בתחילת החופש הגדול. ליאור היה השחקן המצטיין של קבוצת הפועל ירושלים ובית הספר 'זיו' ונחשב לאחד מהבטחות הכדורסל בירושלים. הטקס יתקיים בשעה 18:30 בהשתתפות בני המשפחה, חברים ומוקירי זכרו.

מחר, במסגרת סטריטבול 2011, תתקיים בבירה אליפות צה"ל, בה ישתפו לא פחות מ-30 יחידות מרחבי הארץ ביניהן, גולני, הצנחנים, הנח"ל, מג"ב ועוד. הקבוצות השונות יתחרו על התואר היוקרתי, כשמאות חיילים צפויים להגיע למרתון הכדורסל הגדול בכדי לזכות בתואר הנחשב בקרב לובשי המדים: אליפות צה"ל בכדורסל רחוב.  הטורניר יחל בשעה 16:00. בנוסף, משחק ראווה של הדרג הניהולי בעירייה וחברי מועצת העיר יתקיים ביום רביעי בשעה 19:00.  במשחק ייקחו חלק מנכ"ל העירייה, יוסי היימן, וכן חברי מועצת העיר ומנהלי מינהלים ואגפים שונים בעירייה.
ביום חמישי יגיע אירוע השיא. בשעה 19:00 תעלה למגרש המרכזי נבחרת הכוכבים בראשות עודד קטש ודורון שפר, שיחזרו לשתף פעולה למען עמותת "עלה". השנה, במסגרת הסטריטבול, יערך משחק הצדעה חגיגי למען ילדי עמותת "עלה", ילדים  הסובלים מפגיעות פסיכו-מוטוריות קשות. במשחק למען הילדים, שיתקיים בשעה 19:00, יתאחדו על הפרקט אחד הצמדים הטובים ביותר של הכדורסל הישראלי, עודד קטש ודורון שפר, כשגם שחקני נבחרת ישראל, המתכוננת לאליפות אירופה, צפויים להשתתף במשחק. בין השחקנים שיגיעו יהיה אפשר למצוא את אלישי כדיר, אורי קוקיה, יובל נעימי ועוד. מולם תתמודד נבחרת כוכבי הבידור הישראלי, בראשותו של ג'קי מנחם.
עודד קטש: "אנו רואים במשחק למען ילדי 'עלה' זכות גדולה שנפלה בחלקנו. אין דבר יותר משמח ומרגש מנתינה למען ילדים ואנו עושים את זה מכל הלב. המשחק מהווה נדבך נוסף מהפעילות הענפה והמבורכת של הפועל ירושלים למען הקהילה. לשתף פעולה עם דורון שפר על המגרש זאת הייתה תמיד חוויה גדולה וכך גם יהיה בסטריטבול של ירושלים. זאת הרגשה מיוחדת ואני בהחלט מחכה לה".
דורון שפר: "אנו יותר משמחים לבוא ולהירתם למען ילדי 'עלה'. אנו מגיעים לתרום את חלקנו הקט למען רווחת הילדים המקסימים הללו ולהעלאת המודעות לעמותה עצמה. על הדרך יהיה כיף לחזור ולשתף פעולה ולו למשחק אחד עם עודד קטש. זה ממש יהיה לחדש את ימינו כקדם. זאת הרגשה כיפית ואנו מגיעים עם חיוך גדול במטרה להביא הרבה אושר ונחת לילדים".
בנוסף, ביום חמישי יתקיים טורניר תקשורת חגיגי בהשתתפות: עיתון הארץ, ערוץ 2, ערוץ 10, רשות השידור, גל"צ, ידיעות אחרונות, one, וואלה, רדיו ירושלים, עיתון העיר כל העיר, זמן ירושלים, ידיעות ירושלים, נענע 10, AP ועוד. 
הסטריטבול ינעל בטקס מרשים לזכרו של סמל אופיר קיט ז"ל, שנפל במהלך שירותו הצבאי בפעילות בעזה. הטקס יתקיים ביום חמישי בשעה 21:00 בהשתתפות בני המשפחה, חברים ומוקירי זכרו.
אורי מנחם, מנהל אגף הספורט העירוני: "טורניר הסטריטבול הוא אחד מאירועי הספורט המרתקים והססגוניים ביותר המתקיימים בירושלים. גם בטורניר הקרוב  צפויה לנו חגיגת כדורסל אמיתית. אני מזמין את כולם ליטול חלק בטורניר הססגוני  הזה".  
התמונה הינה באדיבות עיריית ירושלים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה