כובשי ציון: בית"ר הביסה את ראשל"צ ועלתה לשמינית גמר הגביע



למרות החשש מהדחה על ידי סינדרלה, בית"ר ירושלים הביסה 5:0 את הפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית. וארן עם צמד, מוחמד וקריאף כבשו גם כן, ולירן רוטמן כבש אחרי בישול של אביאל זרגרי בן ה-17 בהופעה ראשונה בבוגרים

לא פשוט להגיע למשחק גביע יום אחרי שהאלופה, מכבי תל אביב מודחת על ידי הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית. למרות החשש מהדחה על ידי סינדרלה, בית"ר ירושלים הצליחה לעבור את המשוכה העונה לשם הפועל ראשון לציון בצורה משכנעת ביותר. בית"ר מביסה את ראשל"צ בטדי 0:5 ועולה לשמינית גמר גביע המדינה, שם תפגושת את מכבי בני ריינה מליגה ב'.

רוני לוי עלה בהרכב שונה מההרכב הקבוע איתו רץ בליגה. וארן, קריאף, אדרי, לירן רוטמן ואפילו אביאל זרגרי בן ה-17 עלה לשחק בדקה ה-64'. כשכולם מדברים על ינואר ועל החתמת חלוץ, אנתוני וארן הזכיר שהוא יודע לכבוש, גם בראש וגם ברגל. גם עלי מוחמד וגם אופיר קריאף הצטרפו לחגיגה. אליהם הצטרף גם לירן רוטמן, אחרי שכבש מבישול של אביאל זרגרי. 

בית"ר ירושלים מביסה את הפועל ראשון לציון (מקום 2 בליגה הלאומית) ותפגוש בשמינית הגמר את מכבי בני ריינה מליגה ב' צפון, אותה בית"ר תהיה מוכרחה לעבור, אם כי כבר נאמר לא פעם ולא פעמיים כי לגביע כללים משלו. ביום רביעי בית"ר תארח את הפועל רעננה למשחק במסגרת ליגת העל ותנסה לייצר רצף ניצחונות אחרי שניצחה במחזור האחרון את הפועל באר שבע 1:0 בטוטו-טרנר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה