הפועל ‘בנק יהב’ ירושלים למען זכרון מנחם



ביון ראשון הקרוב תקדיש הקבוצה את המשחק לטובת עמותת זיכרון מנחם. זו השנה ה-18, שהפועל 'בנק יהב' ירושלים וזכרון מנחם צועדות יחד

הפועל 'בנק יהב' ירושלים ממשיכה בפעילות הענפה למען הקהילה. ביום ראשון הקרוב, תקדיש הקבוצה את משחק הבית מול הפועל גלבוע/ גליל (היכל הפיס הארנה, 19:45) לטובת עמותת זכרון מנחם, המעניקה תמיכה וסיוע לחולי סרטן ולבני משפחותיהם.

הפועל ירושלים בטקס קהילה למען ילד מזכרון מנחם

זו השנה ה-18, שהפועל 'בנק יהב' ירושלים וזכרון מנחם צועדות יחד, כאשר מעבר לפעילות המשותפת לאורך השנה, מקדישה הקבוצה את אחד ממשחקי הבית לטובת העמותה וזאת לקראת קמפיין תרומות השיער המיוחד והמרגש שמקיימת זכרון מנחם בכל שנה.

במשחק הקרוב, בטקס הצגת השחקנים יעלו שחקני ירושלים ולגלבוע גליל עם חולצות של זכרון מנחם וכן ייערך טקס קצר עם נציגי העמותה, לפני פתיחת המשחק. בנוסף, יוקדש טקס הקהילה המסורתי לילדי זכרון מנחם שיתקיים לפני הרבע הרביעי.

קמפיין תרומות השיער השנתי של זכרון מנחם ייצא לדרך ב- 14.11.2021, ברחבי הארץ. במסגרת הקמפיין הנערך בעשור האחרון בשיתוף ובחסות חברת 'פנטן', תאסוף העמותה תרומות שיער,במאות מוקדים שיתפרסו מהצפון ועד הדרום, באמצעותן תוכל כל חולת סרטן, בכל גיל, לקבל ללא עלות פאה איכותית וייחודית המתואמת במדויק לאופי ולגוון השיער שלה. תרומות השיער מאפשרות היענות מהירה לכל חולה כאשר בזכות הקמפיין יכולה כל חולה לקבל תוך מספר ימים ספורים פאה שתלווה אותה לאורך זמן הטיפולים וההחלמה.  

תמונות מקמפיין איסוף השיער : באדיבות זכרון מנחם

במהלך הקמפיין תפעיל זכרון מנחם משאית תרומות ניידת בה יעבדו ספריות מקצועיות שיספרו את הבנות בחינם, זאת בנוסף ל-450 המספרות ברחבי הארץ שבחרו לקחת חלק בעשיית הטוב להעניק תספורות בחינם לכל אישה שתחליט לתרום את השיער לזכרון מנחם.

תמונות מקמפיין איסוף השיער : באדיבות זכרון מנחם

חיים ארנטל מייסד ויו"ר זכרון מנחם:" אנחנו גאים בשיתוף הפעולה ההדוק והאמיתי עם הפועל ירושלים. הפועל ירושלים היא חלק בלתי נפרד מאתנו ואנו מתרגשים בכל פעם מחדש לקראת המשחק המוקדש לזכרון מנחם. חשוב לי להודות להנהלת הפועל ירושלים ולציין את יובל קורן, איש של חסד ונתינה שנותן את כל כולו עבור הילדים ולחיזוק הקשר של זכרון מנחם עם הפועל ירושליםבכל שנה. עבור ילדי זכרון מנחם והצוות מדובר בחוויה מעצימה ויוצאת דופן, לקבל כל כך הרבה מחיאות כפיים ובעיקר חום ואהבה מהקהל המדהים של הפועל, מעניק לכולנו הרבה כוח ואנרגיות להמשך הדרך".

גיא הראל, מנכ"ל הפועל "בנק יהב" ירושלים: "זו זכות גדולה עבור מועדון הכדורסל הפועל "בנק יהב" ירושלים להיות בעמדה של נתינה ותרומה לקהילה. שיתוף הפעולה ההדוק של המועדון עם עמותת זכרון מנחם מאפשר לנו לראות מקרוב את עבודת קודש שהם עושים למען חולי סרטן ומשפחותיהם. אנחנו גאים ביכולת שלנו לנצל את הבמה הספורטיבית על מנת לסייע ולו במעט לזכרון מנחם במשימותיהם, ואני קורא מכאן לכל מי שיכול, להצטרף ולתרום למען המטרה החשובה הזו."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה