טויוטה קורולה - כל הסיבות לרכוש את טויוטה קורולה החדשה



החיים מורכבים מאוסף של תמונות, חוויות וזיכרונות לצדם של היקרים לנו מכל. בסופו של יום, משמעות החיים העיקרית היא לחיות את החיים, לספוג את כל מה שיש להם להציע לנו, להתפתח, להתקדם ולתרום מההתפתחות הזו לטובתם של אחרים. את התשוקה הזו יניע רכב חדש שעולה על הציפיות. הכירו את טויוטה קורולה החדשה.

 

Toyota – Always a better way

טויוטה קורולה החדשה משנה את פני המשחק בכל הקשור לרכבים ומעלה אותו לליגה אחרת. הרכב המשפחתי הנמכר ביותר בכל הזמנים צבר את מעמדו בזכות ולא בחסד. הנה כל הסיבות שהופכות אותו לרכב הנכון לשנת 2018.

הודות לבטיחות 

עם ההתבגרות, אנו הופכים לנבונים וחכמים יותר ומבינים את חשיבותו של רכב בטיחותי, על פני רכב ספורטיבי ומפואר למשל. עם שינוי הסטטוס מרווק להורה, המודעות הזו עולה יותר ומקבלת מקום של כבוד. לא בכדי, נחשב רכב כמו טויוטה קורולה למשפחתי ובטיחותי במיוחד. מבחני הריסוק שנערכו על ידי ה- Euro NCAP, גוף עצמאי המבצע הערכות בטיחות לרכבים חדשים, הקורולה קיבלה את הדירוג המרבי – 5 כוכבי בטיחות.

את הכף מכריעות בהצלחה 4 מערכות הבטיחות החכמות ומתקדמות שמבטיחות נהיגה בשקט נפשי מרבי –

  1. מערכת קדם התנגשות – המערכת נעזרת בלייזר ובמצלמה, במטרה לזהות מכוניות אחרות בדרך. במקרה שמזוהה האפשרות להתנגשות בכלי הרכב, המערכת מתריעה בפני הנהג באופן קולי וויזיאולי. נוסף על הכך, המערכת מסתייעת במערכת עזר לבלימה מופעלת. באם הנהג אינו הצליח לבלום בזמן, מערכת הבלימה נכנסת לפעולה אוטומטית, כדי למנוע או לצמצם את נזקי ההתנגשות.
  2. מערכת אוטומטית לאור גבוה – המערכת משפרת את הראות והנראות בתנאי נהיגה ליליים. בסיוע המצלמה, המערכת מזהה את אורות תנועת הרכבים המגיעה ממול, מנטרת את תנאי התאורה ועוברת באופן אוטומטי בין תאורה גבוהה לנמוכה כדי להפוך את הנהיגה שלכם לבטיחותית יותר.
  3. מערכת המתריעה על סטייה מהנתיב – מערכת ההתרעה עושה שימוש במצלמה כדי לאתר את סימוני הנתיב בדרך. כאשר מזוהה סטייה מהנתיב ללא הפעלת איתות, המערכת תתריע באזהרה קולית וויזואלית על כך כדי לסייע לשמור על נתיב הנסיעה.
  4. מערכת המזהה תמרורי דרך – המערכת מזהה את תמרורי הדרך ומציגה מידע יעיל ושימושי. במקרה של אי ציות לתמרורים, המערכת מתריעה באזהרה ויזואלית וקולית.

הודות למפרט הביצועים

132 כוחות סוס שמאפשרים להתניע מ-0 קמ"ש ל-100 קמ"ש תוך 11 שניות בצריכת דלק של 16.9 ליטר לק"מ הופכים את הטויוטה לעוצמתית וחסכונית. פליטת הפחמן הדו חמצני היא נמוכה יותר מתוך דאגה לאיכות הסביבה. טויוטה החדשה עושה את מלוא מאמציה כדי להפחית את השפעת תהליכי הייצור על הסביבה. בכל תכנון ופיתוח רכב חדש, מרכיביו נבדקים לעומק כדי להבטיח נהיגה יעילה ואופטימלית בתנאים הסביבתיים. הנתונים מראים על הפחתה ניכרת של 19% בשיעור פליטת הפחמן הדו חמצני.

 

הודות למערכת המולטי-מדיה

טויוטה קורולה נועדה לספק לכם חווית נהיגה מתקדמת ביותר ומערכת המולטי-מדיה שברכב בהחלט תדאג לנוחות הנדרשת. מסך מגע צבעוני משוכלל יציג את נתוני הרכב ויאפשר לשלוט באופן מלא במערכות השונות. למסך המגע ניתן יהיה להתחבר באמצעות הטלפון הסלולרי ובכך לשלב בין המערכות השונות.

ברכב יימצאו חיבורי USB ו-AUX  שיאפשרו לכם להשתלט היטב על נגני המוזיקה וליהנות מנהיגה לצלילי רשימת ההשמעה המוזיקלית האהובה עליכם.

 

כנסו לכאן וצפו בכל דגמי טויוטה החדשים.

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה