לשכת המסחר ירושלים ממשיכה להרחיב את הפעילות הבינלאומית

$(function(){setImageBanner('5ec26f60-6110-44e2-aefa-a54f923f6fb1','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,43118,'Image','');})

לשכת המסחר ירושלים ממשיכה להרחיב את פעילותה העסקית בזירה הבינלאומית. לאחרונה, הגיעה לשכת המסחר הירושלמית עם שגרירות הפיליפינים בישראל לסיכום על שיתוף פעולה בינלאומי

במסגרת סבב פגישות שנערכו בנושא, בהשתתפות נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי, שגריר הפיליפינים בישראל, ניהאל ג. אימפריאל, הנספחת הכלכלית של שגרירות הפיליפינים בישראל ג'ודי ב. רייזור ובכירים נוספים בשגרירות הפיליפינית בארץ, סוכם על שיתוף פעולה עסקי בינלאומי בין הצדדים ובמרכזו הרחבת הקשרים העסקיים והמסחר בין ירושלים לפיליפינים . במסגרת הסיכום שהושג, הוחלט על הקמת צוותי העבודה לבחינת וקידום יוזמות משותפות ופרויקטים ייעודיים במספר תחומים כדוגמת הייטק, תיירות, חקלאות, יהלומים ועוד.

מטרת שיתוף הפעולה היא להעמיק את הקשר בין הפיליפינים לירושלים, קידום שיתופי פעולה עסקיים והזדמנויות עסקיותלעסקים המעוניינים להשקיע בירושלים ובפיליפינים, הפרייה הדדית בידע מקצועיוהוצאת משלחות עסקיות מקצועיות לירושלים מירושלים לפיליפינים.

במהלך הפגישות שנערכו בלשכת המסחר בבירה ובשגרירות הפיליפינים בתל אביב , הציגושגריר הפיליפינים והנספחת הכלכלית בפני אטרי ונציגי לשכת המסחר סקירה מקיפה אודות כלכלת הפיליפינים ושני הצדדים העלו מספר אפשרויות להעמקת המסחר בין הפיליפינים, לבין המגזר העסקי בישראל בכלל, והעסקים בירושלים בפרט.

הסכם שיתוף הפעולה העסקי עם הפיליפינים מצטרף לשיתופי הפעולה העסקיים הבינלאומיים עליהם חתמה לשכת המסחר ירושלים עם מספר מדינות ביניהן תאילנד וסין במהלך שנת 2016 .

דרור אטרי נשיא לשכת המסחר ירושלים :"אנו מברכים על שיתוף הפעולה העסקי הבינלאומי עם הפיליפינים ורואים בו הזדמנות מצוינת לקידום יוזמות עסקיות לשני הצדדים. מדובר בשיתוף פעולה מעמיק, אפקטיבי ופרקטי המהווה נדבך נוסף בחיזוק צמיחתה של כלכלת ירושלים. ההסכם מבטא את העמקת הקשר האמיתי בין ירושלים לפיליפינים כאשר דגש מרכזי ששמנו בהסכם זה הוא הורדת התוכניות וההצעות המשותפות לרמה הפרקטית כבר בזמן הקרוב ולביצוען בשטח. אני רוצה להודות לשגריר הפיליפינים בישראל ניהאל ג. אימפריאל על שותפות אמיתית ומלאה. אחד היעדים המרכזיים של לשכת המסחר ירושלים בשנת 2017 הוא להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה הבינלאומי עם מדינות נוספות ולקדם דרך זה את המסחר והתיירות בירושלים והסכמי סחר" .

צילום : יח"צ

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה