245 מילים אישיות על השנה שעברה



אז מה נגיד על השנה שעברה? שלום אורן, מנכ"ל רדיו ירושלים מסכם את שנת תשע"ד. נקודת מבט אישית בכתבה הבאה

אז איך מסכמים  שנה ?יותר נכון  איך מסכמים שנה כאן בישראל ?

מדינה שמצפון יש את חיזבללה, ממזרח דאעש , מדרום חמאס ומעליה  אובמה . מדינה  שמכוונים אליה עשרות אלפי טילים  ובכל זאת חיה את חייה   כמו מדינה בלב אירופה.

מדינה  במרדף שעצביה מרוטים , מדינה שכותרת דרמטית מחזיקה בה  מעמד רק כמה שעות, מדינה של שידורים חיים

וגלים פתוחים , מדינה שאי אפשר לסכם אותה , מדינה שהארועים בה אינם נגמרים , שאנחנו כבר לא מתרגשים מזה שראש ממשלה נכנס לכלא , וגם אלפי טילים לא שוברים אותנו .רק לפני חודש הסתיימה המלחמה וכבר שכחנו.

מדינה שעל שום דבר לא נגיד לא יכול להיות  כי כאן הכל יכול להיות והכל קורה , מדינה בלי סודות  ,רכילותית מאוד שנעה בין הסלפי לסלפיש

לא שומרים כלום בלב  הכל נמרח בעיתונים ועל המרקע . מדינה שכולם מכירים את כולם  ותראו מה קרה לנו במלחמה מדינה שדואגת  שלא יקרה כלום לחיילים שלה שמגינה על החיילים יותר  משהם שומרים עלינו ,  האם יש עוד מקום כזה בעולם? 

שנת תשע"ד החלה בהצבת כיפת ברזל בירושלים ואז גיחכנו על ההחלטה והיא מסתיימת .... עדיין לא מסתיימת, מעניין מה יקרה עד מחר   או בעוד דקה.

אז היה לנו ראש עיר שנבחר בשנית ,שלג שהפתיע ושיתק את העיר, שרפות גדולות ,שערי צדק שבלע את ביקור חולים, ארנה חדשה,טדי משודרג  סגירת האומן , נשיא ירושלמי, כבישים ומחלפים , פקקי תנועה כמו בני יורק ותחבורה ציבורית כמו בהודו

אז מה נגיד? זה מה שיש ואין לנו ארץ אחרת.  להתראות בתשע"ו  ובינתיים שנה טובה

שלום אורן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה