על נוחות וחיות אחרות



עקבים זה OUT - בירקנשטוק IN, קולקציית ברביות ייחודית לרשת גדולה, פינת נעלי גברים כי הם פשוט חייבים להיפטר מההוויאנס ומה זה פפיטה?

אני יודעת שהשבוע אתם תשנאו אותי על זה. אבל אין על הקניות באירופה. כן, זה נכון למרות שהתיימרנו בארץ הקטנה שלנו להפוך את הגלגל עם מעצבים מדהימים שעושים אופנה ישראלית סופר-דופר מהממת, רשתות שהגיעו לארץ היישר מספרד, בריטניה, ארה"ב ושות' ואלפי בוטיקים קטנטנים שמביאים את חו"ל לישראל. אז זהו שצר לי לאכזב אתכם, עשיתי קניות מדהימות ביומיים שבהן ביקרתי באתונה בשבוע האחרון. והקלישאה שמספרת שביוון מבלים רק בים ובבריכות בתנוחת בטן-גב טועה ובענק, כי אני לא יודעת מה אתכם אבל התחדשתי בלא מעט פריטים זולים ושווים. אז מה לעזאזל הופך את המדינה שלנו למובילת אופנה, כאשר מעצבי על ישראלים מככבים בעולם? יש לא מעט סיבות שממש לא תרצו שאנתח אותם. בכל מקרה, בכל אופציה שבה אתם טסים לאירופה או ארה"ב, תעשו סיבוב לוקיישנים קטנטן ותגלו עולם ומלואו במחירים סבירים לכל נפש. 

ואילו מן הרשתות הגדולות זולות יותר בחו"ל? אז מעבר לבוטיקים שייחודיים לכל אזור, ניתן לראות את חברות הענק במחירים זולים בהרבה מאשר במדינתנו הקטנה. חולצה מכופתרת שרכשתי בH&M בשנה האחרונה מתומחרת בארץ כ-85% יותר ממחירה בארה"ב ו-30% יותר מבריטניה. בבדיקה של יותר מ-60 פריטים בשש רשתות בינלאומיות הפועלות בישראל והשוואתם לפריטים מקבילים באתרים הבינלאומיים בארה"ב ובאירופה, התגלתה מסקנה נחרצת: הישראלים משתכרים פחות ומשלמים הרבה יותר על אותם מוצרים. מצטערת על הבשורה הרעה, דיס איז יור לייף.

בתקופה האחרונה נראית ירידה חד משמעית מהעקבים ואני מדברת על לא מעט תצוגות אופנה בארץ ובעולם שפשוט החליטו שסטילטו זה כבר לא מה שהיה פעם - אבל נעלי ספורט, סניקרס ונעלי בירקנשטוק דווקא כן! המונח "נוחות זו לא מילה גסה" מתכוון להמשיך ולככב גם בשנה הבאה. והפעם- איזבל מארה המעצבת המהממת מציגה את הגרסה שלה לטרנד - כפכפי בירקנשטוק סטייל עור בחיפוי ניטים מתכתיים. בוא נסכים על זה שאת לא הכי יפה כשנוח לך, אבל פשוט נוח לך. וזה גם מגניב. השאלה לאן לנעול אותן?! (אצלי נוח לי כשאני יורדת לזרוק את הזבל - אבל לא זרקתי זבל כבר שנים!)

קולקציית הסתיו של מותג האופנה forever 21 הושקה במסעדה בדרום ת"א והציגה: מחירים נוחים כמו תמיד, אופנת רחוב מהירה ובעיקר טרנדים! טרנדים! טרנדים! אז מה היה שם? לא מעט בגדים אתניים משוחררים, פרנזים, תחרות, פרוות סינטטיות, הדפסים, גזרות אוברסייז, בלייזרים, טרנד הקולג' המשובץ ובדים סינטטיים בעיקר. בקיצור - נראה כי כל צעירה יכולה למצוא את מבוקשה במחירים סבירים לצרכן. הקולקציה המגניבה ביותר בחנות היא קולקציית הברבי של המותג, שנראתה מתוקה וורודה בטירוף. שווה קפיצה.

הדפס דוגמת הפפיטה הוא אחד המוטיבים המרכזיים המלווים את תעשיית האופנה. ומה זה לעזאזל פפיטה? הדפס שחור בתוך לבן, בצורה משוננת, דומה בצורתו להדפס משבצות. ההדפס מזוהה עם בתי האופנה כריסטיאן דיור ובלמיין ונראה כי השנה המגמה נמשכת שוב ושוב ורוצה להשתלט לנו על לא מעט אאוטפיטים. נוכחות ההדפס פפיטה בא לידי ביטוי בעיקר בפרטי לבוש, אם כי בתקופה האחרונה ניתן לראות אותו על תיקי ערב ומגפונים אלגנטיים. אז אל תגידו שלא ידעתם!

פינת הגברים מדברת היום על מגמה חד משמעית לשינוי ההופעה בתוספת נעליים פאשניסטות שכולכם תוכלו לנעול, כי הווייאנס זה כפכפים לים! (אמיר, אתה יכול להתעלם מהכתוב, כי רק אני קונה לך את הנעליים!) אז מה התחדש בגזרת נעלי הגברים? אז ככה, סטייל סנדלים תנ"כיות של משה רבנו חזר בלא מעט וריאציות אופנתיות. מתאים עם מכנס קצר / דגמ"ח / מכנס חאקי. נעלי בד מחוררות ומאווררות שפשוט מתאימות לכל לוק קז'ואל, נעלי ספורט אלגנט, עם הדפסים למיניהם שמתאימות לכל מי שלא יודע מה לנעול עם הג'ינס, מכנס קצר וחליפה שהוא קנה - כי הן פשוט מתאימות להכל! כולל הכל! תעשו מאמץ קטן לאנושות הכל כך גדולה ותשחררו את ההוייאנס לנפשן - יש הנעלת גברים ובשפע.

אז סוף שבוע טוב של תחילת סוף הקיץ,
נתראה בשבוע הבא,
אוהבת, בר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה