קורעים את העיר

$(function(){setImageBanner('b14a5de5-66bd-4568-b6c1-3341c6fcde67','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,43118,'Image','');})

פרויקט מיוחד ביוזמתו של צוות נוער בתנועת "התעוררות" בירושלים, יאפשר לבני הנוער בעיר ליהנות ממגוון של הנחות ב-18 עסקים שונים ברחבי ירושלים במהלך הקיץ הקרוב

היוזמה המשותפת לצוות הנוער ולחברת מועצת העיר ומחזיקת התיק לקידום עסקים עינב בר ("התעוררות"), כוללת כרטיסייה המכונה "קורעים את העיר", אשר תופץ השבוע לכ- 3000 בני נוער וחיילים ותוקפה יהיה עד ה-31 לאוגוסט. הכרטיסייה תאפשר לצעירים הירושלמים הנחה היא חד-פעמית בעסקים, המשתנה בהתאם לעסק.

חלק מבתי העסק אשר משתתפים בפרויקט הינם: "בולינט", "חומוס אבו-יויו", "ברטה", "הסושיה", "בלאק", "איוו", "צ'יליז", "וופל בר" ועוד. דגש מרכזי בבחירת בתי העסק היה הרצון להתאימם לקהל היעד של הכרטיסייה- קרי הנוער והחיילים. לכן, ניתן למצוא בכרטיסייה גם חנות לציוד למטיילים קבוצת כושר והכנה לצה"ל, חנות לציוד משרדי" מקומות בילוי דוגמת באולינג ומסעדות ועוד. את הכרטיסייה יהיה ניתן להשיג מנציגי תנועת התעוררות, שיחלקו אותן בבתי הספר בעיר, בימי חמישי במרכז העיר ובתחנה המרכזית בימים שישי וראשון.

כרטיסיית ההנחות הינה המשך ליוזמה קודמת של התעוררות, בראשות תא הסטודנטים, אשר העניקה לקהל הסטודנטים בעיר מגוון הנחות למספר גדול של עסקים בעיר, במטרה לחזק את בעלי העסקים ולהקל על הסטודנטים החיים בעיר.

אביב גלפנד, פעיל בצוות הנוער של התעוררות ויוזם הרעיון סיפר: "מטרת הכרטיסייה היא קודם כל לחזק את אוכלוסיית הנוער והחיילים, שלמרות הרצון הגדול, אין להם יותר מדי כסף לבילויים. בעזרת המהלך, נוכל לשפר את איכות חיי הפנאי שלהם בעיר. בנוסף, הכרטיסייה תחזק גם את העסקים הקטנים בעיר שחשיבותם לכלכלה בלתי-מבוטלת. לנוער והחיילים בעיר יש אינטרס ברור שבעלי עסקים בירושלים יצליחו בעיר".

עינב בר, מחזיקת תיק קידום עסקים וחברת סיעת התעוררות במועצת העיר, אשר הייתה שותפה למהלך ציינה: " משמח לראות בני נוער לוקחים יוזמה ומקדמים בעצמם מהלך חשוב שכזה, המצליח לשלב בין קידום ועידוד העסקים הירושלמים לבין מתן הנחות, שהינן משמעותיות במיוחד עבור אוכלוסיית הנוער והחיילים בעיר.

עוד יותר משמח שבתוך כמה חודשים קמו להן שתי יוזמות דומות בתוך תנועת התעוררות, הראשונה מצד תא הסטודנטים וכעת בצוות הנוער של התנועה.  מהלכים אלו מוכיחים כי יש רצון רחב של הציבור הצעיר בעיר לתרבות ופנאי כשמצד שני, נכונות של בעלי העסקים להירתם עבורם. כרטיסיית ההנחות מהווה פלטפורמה מצוינת לשיווק וחיזוק העסקים הירושלמים, בדגש על עסקים קטנים וחדשים.

יחד עם זאת חשוב לציין כי לא מקרי שהנחות אלה ניתנות לשימוש חד פעמי לתקופה קצובה בלבד. הסיבה לכך טמונה, ברצון לייצר פרוייקט רחב, דינמי ומתחלף,  שיכלול בתי עסק רבים בירושלים. כמחזיקת תיק קידום עסקים, אני רואה חשיבות עליונה בקידום פרויקטים מעין אלה, אשר יסייעו לעסקים הקטנים בעיר לצמוח ולהתפתח, שכן הם מהווים כוח גדול ומשמעותי מכלכלת העיר ירושלים".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה