"מתוקים לחיילים" גם בירושלים



במסגרת מבצע "מתוקים לחיילים" שהפך למסורת שנתית, יחלקו חניכי תנועת "אחריי!" בשיתוף האגודה למען החייל משלוחי מנות לחיילים במהלך הפורים, בכל רחבי הארץ, תוך היכרות בני הנוער עם בסיסי צה"ל והכנתם לקראת שירות משמעותי בצבא

במשך השבועות האחרונים מגייסים כ- 5,000 חניכים מתנועת "אחריי!" את הציבור הרחב לתרום מוצרי מתיקה בכ- 600 חנויות רשתות השיווק השונות ברחביהארץ, שייארזו למשלוחי מנות לחיילים. בני הנוער ימשיכו לאסוף את המוצרים בסמוך לחנויות עד לפני פורים, במטרה להגיע ללפחות 20,000 משלוחי מנות.

תחנת גלי צה"ל תלווה את החלוקה ביום שידורים מיוחד, שבמהלכו תעבור ניידת השידור של התחנה בין המוצבים השונים ותלווה את החניכים שיחלקו את משלוחי המנות לחיילים בבסיסים. האגף הביטחוני חברתי מאפשר את הגעתם של בני הנוער לבסיסים בכל רחבי הארץ, לחוות את המתרחש בצה"ל, להפחית חששות ולהגיע מוכנים יותר לקראת שירות משמעותי.

כמיטב המסורת גם השנה תחלק האגודה למען החייל משלוחי מנות מיוחדים למאות החיילים הבודדים הגרים בדירות ובבתי החייל של האגודה למען החייל בכל רחבי הארץ. בנוסף, יחלקו עשרות סניפי האגודה למען החייל ברחבי הארץ אלפי משלוחים פרי יוזמתם של גני ילדים, בתי הספר, חברות וגורמים פרטיים.

אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל: " אנו מחבקים את החיילים גם בפורים, באמצעות עשרות אלפי משלוחי מנות שנתרמו למענם. נאחל לחיילים חג שמח, בכל מקום בו הם נמצאים".

דני רוזנר - מנכ"ל תנועת "אחריי" ציין כי "מרגש לראות את בני הנוער המתכוננים לשירות משמעותי בצה"ל מובילים מבצע התנדבות ארצי למען החיילים. זהו שלב חשוב בתהליך החינוכי ובדרכם של חניכי 'אחריי!' להשתלבות כאזרחים תורמים בחברה. אנחנו גאים בבני הנוער ובהתגייסות המדהימה שלהם למבצע".

 תמונה: באדיבות שירי דדון. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה