לא פוסחים על הפסים



הטרנד הכי לוהט העונה כבר בכל הרשתות, פסים בשחור לבן, נעליים, תיקים ואקססוריז. ההברקה של הקיץ? או טרנד בעייתי? ואיך בכלל לובשים אותם? יצאתי לבדוק וחזרתי עם תשובות

תמיד כשאני עוברת בדיזנגוף סנטר מבחוץ, ממש ליד הקפה נראה למולי חלון ראווה ענק של אחת הרשתות המובילות בביגוד בארץ. בהבזק של שנייה אחת, ובהתחשב בכך שלא זכיתי בראייה 6:6, זה נראה כמו חנות של זברות. הכל פסים, בעובי שונה, לאורך לרוחב. וזה לא הכל, הבובה מלווה באקססוריז לא פחות מחייב שכולו פסים שחור לבן, אה וגם נועלת נעליים בשחור לבן. כל פעם כשאני עוברת ליד אותה חנות אני שואלת את עצמי איך לעזאזל לובשים את זה? והאם הטרנד הזה עושה לי חשק לקנות או להקיא. 

בראש ובראשונה צריך לתת כבוד לסיקסטיז, ונראה שאנחנו חוזרים לאותם השנים ששחור על גבי לבן היה הכי היסטרי. ואם מארק ג'ייקובס ללואי ויטון החליט על קאמבק, כולם איתו. גם אם לפעמים בישראל הכל יוצא לנו מוגזם. השמועה הידועה בעניין אומרת שפסים משמינים ואינם מתאימים לבחורות נמוכות, אך את בנות ישראל זה ממש לא מעניין, וכל טרנד חדש הופך למלתחה שלמה. מישהו טען שאנחנו קורבנות אופנה? הרבה יותר מכך.

אם תשאלו אותי, גזרות השחור לבן המעניינות יותר הן הדוגמאות הגיאומטריות, משבצות שחמט, דפוסי מעוניינים, וקולור בלוק - גם אותם אפשר למצוא ברשתות, אך במינון נמוך יותר.

לואי ויטון שחזרו לשנות ה-60 מדגימים לנו היטב איך עושים הדפסי שחמט בגזרות A, חצאיות עיפרון ומקסי בגובה המותן ולצידם ז'קטים קטנים. אם פספסתם את התצוגה המרשימה בשבוע האופנה בפריז, הקמפיין הוא המשך ישיר שלה. אמן הגרפי הצרפתי דניאל בורן אחראי למשבצות הענק של לוח שחמט בצהוב לבן, ובשחור לבן שמהוות רקע לזוגות של דוגמניות "תאומות" בתסרוקות גבוהות באווירת סדרת ה"מד מן".

איך לובשים פסים?

צמוד ופסים זה אאוט- ראשית כל אמליץ לכן לא ללבוש פסים עם גזרה צמודה לגוף, פסים בגזרה צמודה מדיי לגוף אינה מחמיאה כלל. הגזרה יוצרת תחושה של רוחב, גם אם מדובר בפסים לאורך, זה לא מטשטש כשזה צמוד. ההיפך הוא הנכון. אם תלבשו בגדים בגזרות רחבות יותר, מכנסיים בגזרה גבוה עם פסים לאורך בלבד, עליונית פסים מרוחקת מהגוף, חולצות אוברסייז גדולות – תקבלו מראה שיקיי יותר שיעשה עימכן חסד.

אקססוריז מפוספסים- אני אישית מעדיפה לשלב את הפסים בעיקר באקססוריז, פחות בלבוש. לכו על תיקים מגניבים בשחור לבן, נעליים, צעיפים, תכשיטים. וכך תוכלו לשדרג את המלתחה הקיימת ועדיין להישאר מעודכנות אופנתית.

לא לפסים עם פסים- אם כבר החלטתן ללכת על לוק מפוספס אל תערבבו, פריט פסים אחד יעשה את העבודה. או מכנס, או חולצה. ואם בחרתן בשמלה מעותרת בפסים שחור לבן, לכו על אקססוריז מוגזם בצבע אחר לגמרי- אדום, צהוב. רק לא שוב שחור לבן. אנחנו לעיתים נוטות להגזים עם טרנדים בלי צורך. 

הדגישו מותן בשמלה- לכו על שמלות המדגישות את המותן במשחקי פסים מבניים או בגרפיקה חזקה, כפי שנצפה אצל המעצבים דולצ'ה וגבאנה בשמלות השמש בעיצובם.

נק' אחרונה למחשבה:  לא לתת לטרנדים להרוג אותנו! ייחודיות היא שם המשחק בעולם האמיתי, תשתדלו להיות אתן ופחות להיסחף אחרי טרנדים. כולן בסופו של דבר נראות אותו הדבר. אם מדובר בטרנד הניטים הגורף, טרנד הג'ינס שפקד אותנו לאחרונה וטרנד הפסים. תשלבו בעדינות עם אלגנטיות וייחודיות שלכן ותשדרגו את עצמכן לא כי זה הטרנד, אלא רק כי הפריטים מחמיאים לכן.

בהצלחה. בר.

התמונות בחסות בל מוד. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה