בלוג חיי הלילה של שוורצמן



מוסיקת המועדונים הכי מקפיצה שמחכה לנו בחורף הקרוב

כל בליין מכיר את תחושת הכבדות אחרי חודשי הקיץ החמים בהם אפשר לצאת לבלות בערבים הנעימים בעיר. אנחנו הירושלמים מרגישים באוויר הקריר כבר מחודש ספטמבר וערבי הבילוי שלנו מתקצרים בשל הקור או פשוט אנחנו מוצאים את עצמינו יושבים בבית עם חברים ובקבוק אלכוהולי כדי לרומם את האווירה. אחד הפרמטרים למדידה של יציאה מהנה עם חברים הוא המוסיקה. המוסיקה בחורף הקרוב תתנגן עם המון קצב שישכיח את קור האימים בחוץ ותגרום לנו להוריד את המעיל מהר מאוד.

בשנה האחרונה שמענו לא מעט מוסיקה מזרחית במועדוני העיר שהצילה לפרקים את הקהל שהשתעמם. לכולנו ידוע שהמוסיקה הים תיכונית לסוגיה מרוממת את מצב הרוח של כל אדם גם אם אינו אוהב אותה. לא עוד! ושלא תבינו אותי לא נכון, אני מאוד אוהבת מוסיקה מזרחית אך מכמות אירועי השמחה הפוקדים אותנו כל קיץ מחדש בתדירות מטורפת, הדבר האחרון שאני רוצה לשמוע בבילוי עם חברים היא מוסיקה מזרחית ולראות מעגלי חברים של חתן/ כלה על רחבת הריקודים.

אחרי סיבוב במועדוני העיר, פאבים, ברים וגם מסעדות ליליות בתקופה האחרונה אפשר לנשום לרווחה: דיג'יים מנגנים מוסיקה שבעיני מציבה רף איכות שונה שמכיל בתוכו את המוסיקה האלקטרונית וענפי משפחתה למיניהם, מוסיקת הדאנס, דאפסטאפ מחתרתי עדין, מיינסטרים תוצרת חוץ וכמובן הרבה חומרים של הרכבים כחול לבן שלנו שמככבים בעולם. את מוסיקת האוס שצמחה מהענף האלקטרוני אנחנו כבר שומעים כמעט בכל הפקה טובה שדואגת להצטייד בדיג'יי המומחה לסוגי האוס השונים ואם יורשה לי- מוסיקת האוס היא הסגנון המועדף עליי במועדונים בגלל שהיא מתאימה כמעט לכל שכבת גיל ובליינים שונים בשל גווניה הרבים. בנוסף נוכל לשמוע את הלהיטים הגדולים של מצעדי המוסיקה בארץ ובעולם ואם כבר מציינים זאת אז לא מעט מהלהיטים שיצאו לאור בחודשים הקרובים, הם המשך לחודשי הקיץ האחרונים והם למעשה החידושים ללהיטי שנות ה-80 וה-90 בסצנת הפופ וההיפ-הופ.

את סגנונות המוסיקה שציינתי נוכל לשמוע לא רק במועדוני הריקודים, אלא גם בפאבים השכונתיים שתופסים תאוצה בעיר ובברים האפלוליים ובכל המקומות אני יכולה להבטיח לכם שבליינים שונים ירקדו, ימלמלו את מילות השיר או סתם יהנהנו עם הראש לאות סימן חיים. את המוסיקה המזרחית אני ממליצה להשאיר לחלקים השונים של הערב בהם הקהל כבר מחומם ורעב לעוד וכך גם יוכל לצאת מן מקום הבילוי בעוד הוא שר בקולי קולות- מומלץ.

חורף, ואנחנו בכל זאת נגיע למקומות הבילוי עם גופיה מתחת למעיל. מוסיקת החורף הקרבה תשנה את פניה של הסצנה הלילית בעיר ולהערכתי בכל הארץ.

עד לסופ"ש הבא, צאו תרקדו ותיהנו.

אם שותים לא נוהגים.

שלכם,

יפית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה