הנפגעת מיידוי אבנים ליד תקוע: "אני יצאתי בנס מניסיון לינץ"



ריבי לב אוחיון בת ה-38 נפצעה כתוצאה מיידוי אבנים ובעיטות בגופה בעת שנסעה בכביש בין תקוע לירושלים, פונתה לבית החולים שערי צדק, מצבה קל. לב אוחיון שחזרה את הרגעים של התקיפה ואמרה "אני ראיתי את המוות בעניים ואני בחרדות של איך להמשיך את החיים כשאני גרה בתקוע"

פלסטינים יידו אבנים לעבר רכבים בכביש שבין תקוע לירושלים, ריבי לב אוחיון בת ה-38 נפצעה כתוצאה מיידוי האבנים, לב אוחיון סיפרה גם כי ניסו להוציא אותה מרכבה, והיא נפגעה מאבנים ומבעיטות בכל חלקי גופה ופונתה על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק. מצבה מוגדר קל ויציב. בנוסף, נרגמו באבנים גם שישה כלי רכב נוספים.

היום (ד') בשערי צדק היא שיחזרה את האירוע וסיפרה "אני יצאתי בנס מניסיון לינץ, ראיתי את המוות בעניים ו8אני ממש בחרדות של איך להמשיך ביום יום כשאני גרה בתקוע וצריכה לנסוע לירושלים. בערך כ-50 מטר לפני המחסום של מג"ב אני הייתי ברכב הראשון שירד וראיתי עשרה חבר'ה שעמדו בכביש ויידו אבנים, ראיתי אחד מהם ממש מולי עם אבן מאוד גדולה ביד ולא הייתי בטוחה אם השמשה שלי ממוגנת והתלבטתי מה לעשות. והעדפתי לנסות ולהסתובב ולחזור חזרה לכיוון הבית, הם יידו אבנים לעבר הרכב ושברו לי את השמשה האחורית ובחור אחד פתח את הילד והתחיל לבעוט בי וגרם לי לחבלות והתחננתי שיפסיק, אני הצלחתי לסגור את הדלת ולנעול את הדלתות ופשוט ברחתי משם, ראיתי עוד מכוניות והתפללתי שאין עוד נפגעים". 

תמונה: flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה