ירושלים יעד הטיול המומלץ לשנת 2016



מגזין האינטרנט המוביל "Mashable" הכתיר את ירושלים כאחד מ- 19 יעדי הטיול המומלצים לשנת 2016, בכתבה הוזכרו גם מבני העיר הייחודים יחד עם מאכל הדגל של העיר- חומוס, בנוסף גם צורפה אזהרה: "יהיה קשה לאכול שוב חומוס מחוץ למזרח התיכון, אך זה לחלוטין שווה את זה"

ירושלים היא העיר המובילה באחוזי התיירות בישראל ומושכת אליה אלפי מבקרים מדי שנה. בשנת 2013 מספר הלינות בבתי המלון בירושלים עמד על כארבעה מיליון, כאשר 79% מהלינות היו של תיירים מחו"ל, שיעור גבוה מאוד הזהה לזה שבתל אביב וגבוה משיעור הלינות בחיפה העומד על 48%. מספר האורחים בבתי המלון בירושלים עמד על 1,386,500 אורחים, מתוכם 65% מחו"ל והשאר ישראלים.

כעת הוכרזה הירושלמית כאחת מ-19 הערים המומלצות לטיול לשנת 2016 על ידי מגזין האינטרנט המוביל Mashable. בכתבה הוזכרו מבני העיר הייחודים- הכותל המערבי והר הבית, וכן מאכל הדגל של העיר- החומוס, בצירוף אזהרה כי "יהיה קשה לאכול שוב חומוס מחוץ למזרח התיכון, אך זה לחלוטין שווה את זה." למגזין המוביל, שעוסק בתחומים שונים כגון: טכנולוגיה, ספורט, חדשות, כלכלה ולייף סטייל, ישנם יותר ממיליון עוקבים בפייסבוק ומעל ל- 2.3 מיליון עוקבים בטוויטר.

הכתבה, אשר זכתה ליותר מ- 1,300 שיתופים ברשתות החברתיות עד כה, מתארת את ירושלים כבעלת היסטוריה דתית עשירה לצד תשתית תיירותית מודרנית מובילה.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת:  "אני מברך על בחירתה החוזרת ונשנית של ירושלים כאחד מהיעדים העולמיים המומלצים לביקור. הפעם, על ידי מגזין עדכני, פופולרי ורב תחומי אשר זיהה את ייחודה של ירושלים. לקראת החגים, ברצוני להזמין את כל תושבי ישראל, לצד תיירים מרחבי העולם, להגיע וליהנות מהחוויה הייחודית אשר מציעה העיר."

תמונה: אתר FlickerIsrael tourism


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה