נמכר החמץ של ירושלים



לקראת חג הפסח הקרב ובא; ראש העיר ניר ברקת, מכר את החמץ של ירושלים. גם במד"א הגיעו ללשכת הרבנים הראשיים בירושלים והקנו להם את הזכות למכור לגוי את החמץ שברשות הארגון

טקס מכירת החמץ של ירושלים נערך באמצעות שטר קניין, במעמד הרב אליהו שלזינגר, רב שכונת גילה בעיר, יהושע ישי, יו"ר המועצה הדתית בירושלים והממונה על מחלקת הכשרות במועצה הדתית. 

בנוסף, מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, ולצידו מנהל מרחב ירושלים, תמ"ג שלמה פטרובר ומנהל אגף הד"ס במד"א, מגן ד"ר אלי יפה, הגיעו ללשכת הרבנים הראשיים בירושלים, והקנו להם את הסמכות למכור לגוי את החמץ שברשות הארגון בסמוך לחג, יחד עם חמץ רב של אזרחים וארגונים נוספים.

במסגרת המפגש החשוב, התעניינו הרבנים הראשיים לישראל בהכנות לחג בתחנות מד"א, ואף ביררו על האופן בו מקפידים בתחנות מד"א לשמור על כשרות הפסח ולהרחיק בכל דרך את החמץ מהתחנות טרם החג.

הרב לאו, רבה הראשי של ישראל, אמר ואיחל במעמד המרגש: "מי ייתן והחולים יבריאו, הבריאים לא יחלו ומי שיזדקק לכך, שתהיו אתם אלו אשר זוכים למצווה הגדולה של הצלת נפשות".

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, הודה לרבנים הראשיים ואמר: "מד"א מקפיד על מכירת החמץ בכל שנה, בהתאם להלכה. בנוסף, מקפידים צוותי מד"א על שמירת כשרות מלאה לפסח בכל התחנות, על מנת שנוכל להמשיך ולעבוד בשיתוף מלא בתוך הארגון עם כל פלחי האוכלוסייה בישראל- דתיים וחילוניים, זה לצד זה גם במהלך ימי החג. אני מאחל לכל עובדי ומתנדבי מד"א ולכל בית ישראל חג פסח כשר, שמח ובטוח".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה