ח"כ אורית סטרוק בסיור בהר הזיתים: "לא ייתכן שיהודי יחשוש לעלות להר בגלל היעדר בטחון"

$(function(){setImageBanner('ed89f4a1-3be3-43da-a420-59a1bc9d64e1','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

ח"כ אורית סטרוק קיימה סיור בהר הזיתים יחד עם ראשי הוועד להגנת הר הזיתים. קציני המשטרה והאבטחה גילו כי האירועים הביטחוניים נבלמו, ח"כ סטרוק:" מברכת את הוועד על פעילותם המתמדת בנושא חשוב זה"

במסגרת סיור מיוחד שקיימה השבוע חברת הכנסת אורית סטרוק בהר הזיתים וזאת לאור הזמנת ראשי הוועד להגנת הר הזיתים.

ראשי הוועד להגנת הר הזיתים שפועלים בצורה עיקשת להגברת האבטחה בהר הזיתים הזמינו את ח"כ סטרוק לביקור בהר על מנת להתרשם מקרוב אחר הבעיות הביטחוניות מהן סובלים רבבות המתפללים אשר פוקדים את ההר מידי חודש.

את הסיור הדריכו נציגי הוועד להגנת הר הזיתים מר ג'ף דאובה ומר הרווי שוורץ וכן חבר ועדת ההיגוי של הוועד להגנת הר הזיתים מורה הדרך מאיר איזנמן.

במהלך הסיור סיירה הפמליה בנקודת המשטרה הממוקמת בהר הזיתים שם נשמעה סקירה מפי מפקד התחנה אברהם סער שגילה כי בציר א- טור שסבל רבות מזריקות אבנים, נבלמו האירועים וירדו לאפס.

במוקד הבטחון בהר הזיתים נשמעה סקירה מפי קצין הביטחון שסיפר על הסינדיקציה בין מצלמות האבטחה למשטרה שמאפשרת מעצרים כמו זה שבוצע בפורים האחרון לפורע ערבי שזרק אבנים.

ח"כ אורית סטרוק אמרה בסיום הביקור: "אני מברכת את הוועד על פעילותם המתמדת בנושא חשוב זה. במהלך הסיור יזמתי פגישה משותפת עם מפקד המשטרה במקום והצעתי לנציגי הוועד ולמפקד התחנה שקשר זה יימשך ויתחזק לטובת בטחון בית העלמין ותושבי האזור. אמשיך לפעול כדי שלא יהיה יהודי שיחשוש לעלות להר הזיתים בגלל היעדר בטחון".

הרב אברהם לובינסקי יו"ר הוועד להגנת הר הזיתים: "אני מודה לח"כ אורית סטרוק על הסיוע המתמיד לפעילותנו בהגנה על הר הזיתים, אולם אני קורא למשטרה לקיים את הבטחתה להציב 24 שוטרים למשך כל שעות היממה על מנת להפסיק כליל את אירועי זריקות האבנים וחילולי הקברים בהר הקדוש ליהודים".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה