"צבעי" גדרות ליום אחד



נשיא המדינה פתח הבוקר (ג') את יום המעשים הטובים כ"צבעי" גדרות ליום אחד כחלק מפרויקט שיקום שכונת 'שיכון תלפיות' יחד עם עובדי בית הנשיא ומאות אזרחים, חיילים ושוטרים

נשיא המדינה שמעון פרס, פתח הבוקר (ג') את "יום המעשים הטובים" בהתנדבות בשכונת "שיכון תלפיות", יחד עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת, עובדי בית הנשיא, עובדי עיריית ירושלים ומאות אזרחים, בני-נוער חיילים, שוטרים ועוד, אשר נרתמו למבצע לשיפור חזות השכונה בפרויקט הגדול בירושלים.

הנשיא אשר הפך ל"צבעי" ליום אחד, לבש את חולצת "יום המעשים הטובים", נרתם לצביעת גדרות השכונה וברך את אזרחי ישראל אשר לוקחים חלק ביום הזה: "ישראל היא ארץ מתנדבת. היום הזה מראה את היפה שבחברה הישראלית. אני קורא לעם ישראל לקחת חלק ביום הזה. בישראל מעולם לא תשמעו 'לא' להתנדבות. יום המעשים הטובים מראה את החינוך האמתי של עם ישראל, שעוזר לזולת ומייפה את הארץ. בזכותכם נהפוך היום את תלפיות לירוקה." הנשיא הוסיף ואמר :"אני גאה בילדי ישראל אשר כבר מכיתה א' נרתמים לעזרה בכל שנדרשים".

הנשיא עודד את המתנדבים הצובעים, לקח מברשת עם צבע כחול ובעודו צובע את הגדר סיפר בהלצה כי גם בקיבוץ אלומות היה צובע כחלק מעבודות הקיבוץ.

קרדיט צילום: מארק ניימן/לע"מ

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה