כתב אישום: אב ובנו ניסו לפגוע בקצין משטרה



פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (יום א') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד זכי בן אבראהים אבו זערור בן 22, מעזרייה בגין ביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע , חבלה בכוונה מחמירה וכנגד אביו אבראהים אבו זערור בן 44 בגין איומים

על פי כתב האישום, מזה שנים רבות עוסקים הנאשמים בצילום תיירים וצליינים המגיעים למתחם כנסיית הקבר בעיר העתיקה בירושלים.        

בשלוש השנים האחרונות נוצרו חילוקי דעות עם קצין קישור לעדות הנוצריות באשר להתנהלותם של הנאשמים במקום ובמיוחד על רקע פעילותם של הנאשמים בתוך הכנסייה בצילום קבוצות תיירים וצליינים המגיעים למקום. בתאריך 21.12.13 בעת ששימש הקצין  מפקד תורן במתחם נוצר ויכוח בין הקצין לאבראהים, אשר שהה במתחם הכנסייה. במסגרת הוויכוח אמר אבראהים לקצין: "כל מי שינסה לפגוע בפרנסה שלי אני אוריד אותו". כמו כן בהזדמנות אחרת אמר : "אם מישהו ינסה לפגוע בפרנסה שלי, אני מפרנס 36 נפשות, אני אחסל אותו".

בעקבות הסכסוך המתמשך ותחושתם של הנאשמים כי הקצין בפעילותו במקום פוגע בפרנסתם החליט הבן  לפגוע בקצין על מנת להרחיקו ממתחם הכנסייה.

ביום 30.1.14 נפגש הבן -זכי  עם סוכן משטרתי , בבית הקפה 'נאמן', וסיפר לו על הסכסוך שיש לו ולאביו עם הקצין ועל כך כי פרנסתם נפגעת וכי הוא רוצה שידקור את הקצין  כמה דקירות כך שלא יוכל  לשוב לעבודתו לתקופה ארוכה. באותה הפגישה מסר זכי ל"סוכן" פרטי הקצין וכן סוכם בין השניים כי תמורת הפגיעה  ישולם סכום של 7,000 ₪ ובמעמד הפגישה מסר זכי ל"סוכן"  סכום של 100 ₪ וביקש ממנו כי לא יספר מתי הוא מתכוון לפגוע בקצין. 

ביום 11.2.14 נפגשו שוב בבית הקפה 'נאמן' וזכי  העביר לסוכן סכום של 2,000 דולר בסוברו כי ה"סוכן" מימש את הסיכום ביניהם ופגע בקצין.

הבוקר (יום א') הגיש בית המשפט המחוזי כתב אישום נגד הנאשמים. 

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה