כתב אישום הוגש נגד תושב ירושלים החשוד כי רצח את אשתו



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה היום (יום ה') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 63, בגין רצח אשתו, לפני כשבועיים בשכונת גילה שבעיר

על פי כתב האישום, הנאשם היה נשוי למנוחה, במשך כ- 34 שנים. היחסים בין בני הזוג ידעו עליות ומורדות במהלך השנים ובמשך שנים ארוכות לנו הנאשם והמנוחה בחדרים נפרדים בבית.

ב- 6.8.13 הגישה המנוחה במשטרת ישראל תלונה נגד הנאשם, בה מסרה כי הנאשם מרבה לאיים עליה שיהרוג אותה. הנאשם עוכב על ידי המשטרה, נחקר ושוחרר בתנאים במסגרתם הורחק מהבית ומהמנוחה למשך 5 ימים. במהלך אותם ימים שהה הנאשם בדירתה של בתו.  

לאחר שחזר הנאשם להתגורר בבית, שבו והתגלעו ויכוחים בינו לבין המנוחה. במהלך הויכוחים ביניהם, אמרה המנוחה לנאשם שהיא תזמין שוב משטרה. הנאשם חשש מאוד מהאפשרות שייעצר על ידי המשטרה ויורחק בשנית מביתו.

ב- 24.11.13 בשעה 8:00 בערך החליט הנאשם כי באותו יום ייקח חצי יום חופש ויגיע לעבודתו בשעה מאוחרת יותר, ויצא לצעידה בחוץ.

הנאשם חזר הביתה מהצעידה בשעה 10:00 לערך וניגש להחליף בגדים ולהתארגן לקראת יציאתו לעבודה. המנוחה, ששהתה בחדרה, שאלה את הנאשם אם אינו הולך לעבודה ושוב פרץ ויכוח ביניהם. במהלך הויכוח אמרה המנוחה לנאשם שבכוונתה להזמין משטרה. מיד לאחר מכן, הבחין הנאשם במנוחה אוחזת בשפופרת הטלפון ושמע אותה מדווחת למשטרה כי הנאשם מאיים עליה. באותו רגע החליט הנאשם להמיתה.

הנאשם ניגש למטבח והוציא מאחת המגירות סכין גדולה המשמשת לחיתוך בשר, אשר אורך להבה כ-30 ס"מ. בעודו אוחז בסכין בידו ומחביא אותה מאחורי גבו נכנס הנאשם אל חדר המנוחה והמשיך לנהל ויכוח קולני עמה. כשהבחינה המנוחה כי הנאשם מחזיק דבר מה מאחורי גבו, היא שאלה אותו מה הוא מחזיק.

בשלב זה הניף הנאשם את הסכין ודקר באמצעותה את המנוחה עשרות דקירות בפלג גופה העליון. תוך כדי כך, צעקה המנוחה ואמרה לנאשם כי לא התקשרה באמת למשטרה, אך הנאשם הוסיף ודקר אותה. לבסוף נפלה המנוחה מהמיטה אל הרצפה כשהיא שותתת דם. בשלב זה הפסיק הנאשם לדקור אותה ויצא מהחדר.

לאחר מכן, הנאשם דקר את עצמו מספר פעמים בצווארו. כעבור שעתיים התקשר הנאשם לבנו והודיע לו כי המנוחה אינה בחיים.

אחר כך, כאשר הגיעו אנשי מגן דוד אדום לבית, אחז הנאשם בסכין והניף אותה לעברם תוך שהוא אומר "אני אהרוג אתכם עכשיו". אנשי מגן דוד אדום נסוגו לאחור ויצאו מהבית. זמן קצר לאחר מכן הגיעו שוטרים לבית והשתלטו על הנאשם.

כאמור, היום (יום ה') הוגש נגדו כתב אישום


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה