בית"ר ירושלים - בני סכנין: הערכות מיוחדת לקראת המשחק הערב



לאחר סוף השבוע הגועש, השלכת בקבוק תבערה לעבר משרדי הקבוצה השריפה והשחתת מוזיאון בית"ר, המשטרה תתגבר כוחותיה, לקראת המשחק מול בני סכנין הערב (א'). הערכת מצב מיוחדת תתקיים במהלך היום בנוכחות גורמי משטרה בכירים, שרת התרבות והספורט והנהלת בית"ר ירושלים

משטרת ירושלים נערכת לקראת המשחק הערב, שבו תארח בית"ר ירושלים את בני סכנין באצטדיון טדי.

מאות שוטרים בלשים ולוחמי יחידות מיוחדת בפיקודו של מפקד המחוז, ניצב יוסי פריינטי, יוצבו החל משעות הצהריים באצטדיון ומסביבו לשמירת הסדר והביטחון, למניעת קריאות גזעניות או הסתה לגזענות, התנכלויות ותקיפות אוהדים משתי הקבוצות.

המשטרה מוסרת כי בכניסות לאצטדיון יערכו הערב בדיקות קפדניות, ולא תותר הכנסת שלטים בעלי תוכן גזעני או הסתה לגזענות. אוהדי קבוצות בני סכנין אשר יגיעו בהסעות, יחנו בחניון גן החיות ויעברו אף  הם בדיקות, לאחריהן יוסעו לאצטדיון בליווי משטרתי, וייכנסו ליציע הצפון מזרחי. שוטרים סמויים יפקחו על הסדר והביטחון ביציעים, וינהגו ביד תקיפה נגד כל גילוי של גזענות, הסתה או הפרת סדר כלשהי. המשטרה תבצע מעצרים ותעמיד  לדין מהיר את החשודים.

המשטרה קוראת לאוהדי שתי הקבוצות לנהוג ברוח ספורטיבית, להימנע מכל גילוי אלימות או גזענות ולאפשר את קיומו של המשחק ללא הפרעות.

היום  (א'), תתקיים  הערכת מצב במשטרה, זאת לאחר שגם במהלך סוף השבוע נערכו בקדחתנות לקראת המשחק הערב. שרת התרבות והספורט לימור לבנת, וראש העירייה, ניר ברקת, אמורים  גם הם להיפגש במהלך היום עם הנהלת בית"ר ירושלים ושחקני עבר על מנת להיערך בצורה הטובה ביותר למען שמירת הסדר הערב.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה