.כנס מפקדים ארצי של מערך הכיבוי וההצלה התקיים בירושלים



מפקדי מערך הכבאות מכל הארץ הגיעו בשבוע שעבר לכנס שנערך בעיר. במהלך הביקור, זכו המשתתפים להיפגש עם האדמו"ר מקאליב ועם רב הכותל שמואל רבינוביץ', אשר הצטרף לקריאה לציבור הדתי לגלות משנה זהירות בחג חנוכה הקרוב

התמונות באדיבות להב אסף אברס דובר כיבוי והצלה י-ם

השבוע נערך כנס המפקדים הארצי של שרותי כבאות והצלה בירושלים. כ - 30 מפקדים וסגנים ואנשי נציבות מכל הארץ הגיעו לכנס, שנערך בראשותו של מפקד מערך כיבוי האש בארץ, ניצב שחר איילון.

במהלך הביקור נערכה פגישה בישיבת קאליב ברח חנה, במהלכה זכו המפקדים לשמוע מפי האדמור מקאליב שליט"א מעט על אשר חווה בחייו וזכו לשמוע את תמיכתו החזקה בכבאים העוסקים בהצלת נפשות. בנוסף, האדמור יצא בקריאה נרגשת להקמת קרן שתהווה תמיכה בפועלם של לוחמי האש, ואף קרא לראש הממשלה להגדיל את תקציב הכבאות באופן המיידי ולהעמיד את הנושא בראש עיניני היום.
האדמור אף חילק לכבאים שי קטן בדמות חנוכיות קטנות שצורפו אליהן ברכה מיוחדת שהוא חיבר לשלומם ולהצלחתם של הכבאים. 

 מפקד כבאות והצלה בירושלים, טפסר שמוליק פרידמן שארגן את המפגש המרגש, הגיש תשורה קטנה לאדמור והודה לו על פועלו ותמיכתו במערך הכיבוי. 

למחרת היום נפגשו הקצינים ברחבת הכותל עם רב הכותל שמואל רבינוביץ שהצטרף לחתימה ולקריאת הקודש לגלות משנה זהירות בחג החנוכה ושלא להשאיר את החנוכיות דולקות ללא השגחה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה