הוארך מעצרו של האב החשוד כי הטיח את בתו הפעוטה בקיר



בית משפט השלום בעיר האריך היום (רביעי) את מעצרו של האב החשוד כי הטיח את בתו הפעוטה בקיר ביום חמישי שעבר. חוות דעת פסיכיאטרית ראשונית קובעת כי הוא כשיר לעמוד לדין, אך קיים חשש כי הוא יפגע בעצמו. בית המשפט הורה על מעצרו ב-6 ימים נוספים

האב בן ה-22, תושב היישוב אדם שבמועצה האזורית בנימין, נעצר בחמישי האחרון בחשד כי היכה את בתו, תינוקת בת שנה ושמונה חודשים, והטיח אותה בקיר.  צוות מד"א שהגיע לדירת המשפחה, מצא את הפעוטה פצועה באורח קשה והבהיל אותה לבית החולים 'הדסה עין כרם', שם היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ כשהיא סובלת ממספר שברים בגולגולת ומפגיעה מוחית קשה, והיא מורדמת ומונשמת.

בחקירתו סיפר האב כי זרק את התינוקת לעבר הקיר "משום שבכתה ולא הגיבה לדבריו". על פי החשד, גם לאחר המעשה הוא לא הזעיק את צוותי מגן דוד אדום, וחיכה עד לבואה של אמה של התינוקת. 

האב, תושב חוזר מארה"ב, שב לארץ לאחרונה כדי להתחתן עם אם בתו, ממנה נפרד בעבר טרם נולדה ילדתם המשותפת, נשלח להסתכלות פסיכיאטרית שקבעה כי הוא כשיר לעמוד לדין, אך לאור עברו הפסיכיאטרי בארה"ב, קיים חשש כי הוא עלול לגלות נטיות אובדניות ולפגוע בעצמו.

שופט בית משפט השלום אברהם רובין, קבע כי מעצרו של האב, ללא עבר פלילי,  יוארך ב-6 ימים נוספים עד ה5.12 בשעה 10:00 בבוקר, וכי תתאפשר בדיקתו על ידי פסיכיאטר פרטי על פי הנהלים המקובלים.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה