"אנשים שכחו את התקופה שהיינו בשלטון"

$(function(){setImageBanner('be13b65c-f841-4318-a9ca-5c9be7693959','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

בהרמת כוסית שקיימו אמש חברי סניף קדימה בעיר עם ח"כ רוחמה אברהם-בלילא, התייחסה ח"כ אברהם לירידת קדימה בסקרים ולמצב המדיני-חברתי, ובירכה את החברים על פעילותם העניפה בסניף

 סניף קדימה בירושלים ממשיך בפעילותו המתחדשת, ואמש התקיים מפגש פעילים נוסף בביתן של יעל כץ וליאורה גולדמן (בהיעדר מבנה קבע למפלגה עדיין), אליו הגיעו עשרות אנשים להרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, בהשתתפות חברת הכנסת רוחמה אברהם-בלילא.

ח"כ אברהם התייחסה בפתח דבריה לירידתה בסקרים של מפלגת קדימה ואמרה: "קל לשכוח מה היה כשאנחנו היינו בשלטון. ראש הממשלה אהוד אולמרט היה מראשי הממשלה הטובים שהיו למדינת ישראל, ואנשים נוטים לשכוח זאת. היה לנו ראש ממשלה שידע לנהל את העניינים. דיברנו אז על הכול והכול היה על השולחן. לא הקפאנו את הבנייה אף פעם, בטח שלא בירושלים שבה בנינו עשרת אלפים יחידות דיור בזמן ממשלת אולמרט."
 

כאשר נשאלה ח"כ אברהם על ההכרזה הצפויה של הפלסטינים באו"ם על הקמת מדינה פלסטינית, אמרה אברהם כי לדעתה היה על נתניהו לומר כי ישראל תומכת בעקרון שתי המדינות לשני עמים, ובלבד שמייד לאחר מכן ישובו הצדדים להידבר במשא ומתן ללא תנאים מוקדמים.
 
בנוגע לגל המחאה החברתית ששטף את המדינה בחודשים האחרונים, אמרה ח"כ אברהם כי היא "אינה רואה סיכוי למענה משמעותי לדרישות המחאה מצד ועדת טרכטנברג, ישנם יותר מידי נושאים לעסוק בהם ועוגת התקציב מוגבלת". לדעתה, "צריך ללכת על כמה נושאים מרכזיים", בראשם נושאי הדיור והחינוך, והוסיפה ש"אנחנו צריכים לזכור שההתפוררות של ישראל השנייה היא בדיוק מה שגורם לקריסה גם של ישראל הראשונה."

 
עמיר סגל (בתמונה), רכז הפעילות של סניף קדימה בעיר ומפעיליו הבולטים, ציין לטובה את מספר המשתתפים ההולך וגדל ממפגש למפגש, ויחד עם ח"כ אברהם ושאר החברים, הרים כוסית לכבוד השנה החדשה, בתקווה כי את השנה הבאה כבר יציינו בבית קדימה החדש העתיד לקום בעיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה