אגרות השילוט: " בעירייה יושבים וחושבים איך לסחוט את הסוחרים"

$(function(){setImageBanner('30652775-3cd5-4ac6-96ac-43003a7e3f1f','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42911,'Image','');})

יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר תוקף את הסדרי השילוט החדשים שנקבעו לסוחרים בעיר: "אנשים לא יודעים מה לעשות וסוחרים שפונים אלי אני אומר להם תורידו את השלטים"

בעירייה החליטו לאחרונה להסדיר מחדש את כל נושא השילוט לעסקים בעיר. הסוחרים עדיין לא מבינים בדיוק את ההחלטות החדשות אבל יודעים שהדבר יעלה להם כסף, והרבה.
                           

יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר אלי לוי אומר כי "עד עכשיו, כמה שנים שלא גבו כסף, עכשיו המציאו פטנט חדש. אני כועס על העיתוי, הרי הרכבת עדיין לא נוסעת אפילו שבועים והסוחרים לא מרגישים עדיין כלום וכבר יוצאים עלינו".
                                       
לוי הסביר את התקנות החדשות: "אם בתפריט שלי שמוצב מחוץ למסעדה כתוב 'אלדד וזהו' גם על זה אני צריך לשלם, אם אתה רואה שיש תפריט מחוץ למסעדה זה נחשב גם שילוט. לכל דבר כזה יש תעריף של אגרה שצריך לשלם".
                    
"אנשים לא יודעים מה לעשות. היום צלצל אלי בעל חנות נעליים ברחוב יפו שרוצים ממנו 2500 שקל לשנה על אגרת שילוט" סיפר, "אני מציע לכל הסוחרים להוריד את השלטים, לא צריך שלטים".
                  
"שיתנו לנו שנה שקט", מבקש לוי "11 שנים חופרים אותנו. יושבים עכשיו בעירייה וחושבים איך לסחוט את הסוחרים. כל יום ממציאים לנו משהו חדש, יכלו לחכות עם זה שנה. כל שלט קטן של 20 ס"מ אתה צריך לשלם עליו, הם מחפשים מאיפה להביא כסף, אין לי הסבר אחר לזה".
                  
מהעירייה נמסר בתגובה כי "העירייה פועלת להסדרת נושא השילוט ברחבי העיר בכדי ליצור סדר ולשמור על המרחב הציבורי. במטרה לסייע ולהקל על  בעלי העסקים פועלת  העירייה לאפשר קבלת רישיונות זמניים לתקופת המעבר לצורך הסדרת השילוט. לרישיונות הזמניים יצורפו הדמיות והנחיות לביצוע נאות של שילוט על פי הנדרש. יש לציין כי הסכומים של אגרות השילוט נקבעים על ידי משרד הפנים, לבעלי העסקים ניתנת האפשרות להסיר חלק מהשלטים המיותרים ובהתאם לכך תופחת עלות אגרות השילוט המתבקשות על פי החוק".  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה