העצה שקיבל משה נוסבאום במחלקת דיאליזה ילדים בשערי צדק



מסיבת חנוכה מרגשת נערכה על ידי עמותת תקוה ומרפא במחלקת דיאליזה ילדים בשערי צדק עם איש הטלוויזיה והעיתונאי משה נוסבאום שאובחן עם ALS, הזמר שולי רנד מנכ״ל המרכז הרפואי, פרופ׳ עופר מרין ומנהל המחלקה פרופ׳ יעקב פרישברג נערכה הבוקר במרכז הרפואי שערי צדק

בשערי צדק ציינו אמש הדלקת נרות חגיגית ומיוחדת במחלקה לדיאליזה ילדים בשערי צדק בהשתתפות העיתונאי ואיש הטלוויזיה משה נוסבאום שאובחן עם מחלת ALS, הזמר שולי רנד, מנכ״ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ׳ עופר מרין ומנהל המחלקה פרופ׳ יעקב פרישברג. האירוע נערך בשיתוף עמותת תקווה ומרפא שמלווה את ילדי המחלקה בשילוב ידיים עם הצוות הרפואי זה למעלה מעשור. שולי רנד ליווה בשירה את ההדלקה והרקיד את הצוותים ואת המטופלים.

צילום: דוברות שערי צדק

״כשנכנסתי למחלקה אמרו לי שזה כבוד גדול לארח אותי פה ואני אומר שאתם עושים לי כבוד גדול בכך שהזמנתם אותי לכאן. אתם נותנים לי המון כוחות להמשיך.
כשפגשתי את יחיא בן 15 שמטופל כל חייו במחלקה בשערי צדק הוא הסתכל עליי ושאל אותי ׳מה זה מחלה קטנה היא תעצור לנו את החיים!?. יחייא, אתה וכל המחלקה פה מזכירים לי שאפשר לעשות הכל בחיים אם רק רוצים. אני מודה לכם שהזמנתם אותי לפה״. כך ציין איש הטלויזיה נוסבאום בהדלקה החגיגית.

צילום: דוברות שערי צדק

פרופ׳ מרין הוסיף, ״אנחנו פה בשערי צדק מרגישים ביתר שאת את האור הגדול שמופץ בימים אלה על ידי אלפי מתנדבים שמגיעים לשמח מטופלים ולסייע להם. הפעילות הענפה של עמותת תקווה ומרפא ובפרט במחלקות הדיאליזה מבורכת אני מודה למשה, לשולי ולמתנדבים שיחד עם הצוותים מסייעים בהתמודדות ובניצחון הרוח על אתגרי הגוף״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה