אחרי הקלפי: בוחרים לבלות



הגיע יום הבחירות, הייתם כבר בקלפי, מימשתם את זכותכם להצביע ועכשיו נשאר לכם זמן פנוי לבילוי. אז מה אפשר לעשות בו? אספנו עבורכם רעיונות והמלצות ליום של כיף ברחבי העיר

יום הבחירות במוזיאון ישראל: הצבעת-הרווחת!

מוזיאון ישראל מזמין את הציבור להשתתף בחגיגה של דמוקרטיה: מבקרים שיגיעו למוזיאון ביום הבחירות ויציגו סלפי מהקלפי יקבלו במתנה קפה ומאפה בחינם (ברכישת כרטיס כניסה) בבית הקפה "מנספלד".

ביום הבחירות, 9.4.19, מוזיאון ישראל יהיה פתוח בין השעות 10:30- 16:00 והמבקרים יוכלו להתרשם ממגוון התערוכות החדשות והמדוברות של המוזיאון ובהן "מניפסטו", מיצג הענק בכיכובה של השחקנית ההוליוודית קייט בלאנשט, התערוכה "הניצחון על השמש" המתארת תקופה מרתקת בה פעלו אמני האוונגרד בברית-המועצות תחת צנזורה כבדה ולבקר בתערוכה המרגשת "לא קם כמשה" המציגה את כתבי הרמב"ם המקוריים ממוזיאונים מובילים ברחבי העולם.

 משפחות וילדים יוכלו ליהנות ביום הבחירות מתערוכת "בינינו" ולהשתתף במיצגים בתערוכה הבוחנים קשרים אישיים בעידן הרשתות החברתיות, בהכנסת אורחים וירטואלית ובמסיבת רחוב. בהיכל הספר יזכו הילדים לצפות ב"מנהרת הזמן", סרט אנימציה לכל המשפחה בעקבות המגילות הגנוזות, ללא תשלום נוסף.

קניון לב הפסגה:

ילדי ירושלים והאזור יוזמנו לקחת חלק בחגיגת הדמוקרטיה הגדולה ולהצביע בעצמם בקלפי ייעודית עבורם בין 2 הצגות – הנסיכה והעדשה או הנסיך והצפרדע, כך שבסיום יום הפעילות תועלה ההצגה שתיבחר על פי רוב, כנהוג בדמוקרטיה. בנוסף לשיעור החוויתי באזרחות למתחילים, משתתפי ההפנינג יוזמנו לקחת חלק בסדנת יצירה של הכנת תעודת זהות כולל תמונה וכן מעמדות יריד מהנות ואינטראקטיביות ומעמדת איפור מקצועית.

מתי: יום שלישי ה-9.4.19 בין השעות 10:30-13:30.

איפה: קניון לב הפסגה, שדרות משה דיין 106, פסגת זאב, ירושלים.

גילאים: 3-7.


יום הבחירות במוזיאון המדע בירושלים

מפעל למיחזור פלסטיק – "פלסטי"Factory , מיצבי אמנות מפלסטיק ממוחזר, הכנת ארנק צבעוני משקיות פלסטיק, הדגמה מדעית מרתקת, הצגת מקור לכל המשפחה " פלסטיקטיבה" ועוד.

עד כמה פלסטיק נוכח בחיינו? מה אורך חיי המדף של מוצרי הפלסטיק? מה אפשר ליצור ממוצרי פלסטיק ממוחזרים ולמה בעצם פלסטיק צריך לעורר אחריות סביבתית?

שלישי 9.4.2019 בין 10:00-18:00

מחיר? 45 ₪ (מתחת לגיל 5 - חינם) / כרטיס משפחתי 160 ₪, סרט בתלת ממד ב10₪

כתובת: שדרת המוזיאונים 3, גבעת רם ירושלים | 02-6544888 


"בוחרים פריחה ופרפרים בגן הבוטני"

פעילות מיוחדת נושאת פרסים ביום הבחירות ה-9 באפריל בגן הבוטני ירושלים.
סיור פריחות ופרפרים כל שעה עגולה.
שעת סיפור וסדנה כל שעה עגולה.
תחרות צילום פרפרים – כל מי שיצליח לתפוס פרפר בתמונה ויעלה את זה לפייסבוק עם תיוג של הגן הבוטני יזכה במנוי משפחתי לגן.
עלות: מחיר כניסה לגן, מנויים חינם.



דרך עולי הרגל: סיור מודרך בעיר דוד
הסיור עיר דוד פינת הכותל – דרך עולי הכותל לוקח אתכם למסע בזמן של 2,000 שנה אל ירושלים של ימי הורדוס ובית שני. בסיור של שעה וחצי תגלו את העיר הקדומה, את התעלה התת קרקעית שימשה למסתור רגע לפני חורבן בית המקדש וממצאים נוספים. סיור זה הוא רק אחד מהסיורים היוצאים ממרכז המבקרים.

  • איפה: מרכז המבקרים עיר דוד 
  • טלפון: 073-782-4270

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה