חתונה בחינם: "לא רק עסק לעשירים בלבד"



פרויקט מברוק בשיתוף פעולה ראשוני עם עמותת רוח טובה ועיריית ירושלים במסגרת יום המעשים הטובים 2019

חתונה היא אירוע מרגש, מיוחד ומשמח עבור זוג צעיר אך היא כרוכה בהוצאה כספית גדולה שלא תמיד נמצאת בהישג ידם של זוגות צעירים. מברוק הוא פרויקט התנדבותי שנוסד במטרה לקדם את הערבות ההדדית והסולידריות בחברה הישראלית. במסגרת יום המעשים הטובים שמתקיים היום (שלישי). פרויקט מברוק חבר לעמותת רוח טובה ועיריית ירושלים ויפיקו יחד חתונה מרגשת עבור זוג צעיר, אלי בת 23 ושי בן 27. 

שי ואלי מגיעים מרקע דתי והכירו בעמותת הלל ליוצאים בשאלה. כיום, הם מתגוררים בענתות ושי עוסק בחברת שליחויות ואלי עובדת בעמותת משפחה אחת. על החתונה הם מספרים: "החלטנו להתארס לפני כשנה וחצי וכמו כל זוג צעיר התחלנו לחשב את העלויות הכרוכות בכך. מהר מאוד הבנו שחתונה היא עסק רק ל"עשירים" והחלטנו להחליף בנינו טבעות נישואין ולחכות עד שתהיה גם לנו את האפשרות כמו כולם".

פרויקט מברוק מאפשר לזוגות שידם אינה משגת לקיים חתונה ראויה ומכובדת על ידי גיוס וגיבוש קהילת מתנדבים. ספקי חתונות מעניקים את השירות שלהם בהתנדבות מלאה) , אולמות אירועים, נגנים, מעצבות שמלות כלה..( וסטודנטים נתרמים להפקת החתונה ומגיעים למלצר ולברמן ביום האירוע. לאחר החתונה, הזוג הופך לחלק אינטגרלי ממשפחת מברוק ומגיע להתנדב בחתונות נוספות בפרויקט. אלי ושי מספרים על החתונה: "זה הניצחון על החיים. זמן לחגוג את האהבה וההצלחות שלנו. חיכינו לזמן הנכון כל כך הרבה זמן. אנחנו מאושרים".

הפקת החתונה באפס עליות התאפשרה בזכות כל האנשים שהתגייסו ונותנים את שירותם בהתנדבות מלאה: מעצבות שמלות הכלה "נועה ואיילת", נגן הדי-ג'י שחר מדינה, הצלם גיא ורון, בית הדפוס "בני דרמוני", הדפסת אלבום דיגיטלי "לופה", בעלי האולם "ארץ בראשית" שאף הגדילו ומעניקים את מנות האוכל שיוגשו לאורחים, ללא תשלום.

עד היום, במסגרת הפרויקט הופקו 26 חתונות וגיוסו למעלה מ- 1000 מתנדבים וזאת מבלי לגייס תרומות כספיות אלא רק על בסיס שיתוף פעולה והתנדבות. הפרויקט פועל בשלושה מוקדים מרכזיים ברחבי הארץ: צוות ירושלים והסביבה שהוקם באוקטובר 18 , צוות מרכז – מייסדי הפרויקט וצוות דרום. צוותי מברוק הפרוסים ברחבי הארץ ומורכבים מסטודנטים צעירים שמעוניינים לעשות מעבר לסילבוס וחומרי הקריאה הנדרשים בתואר, להשפיע ולהפיץ את בשורת ההתנדבות ולפעול למען 

האחווה והערבות ההדדית בישראל. עבור סניף מברוק בירושלים זו הפקת החתונה השלישית מתחילת השנה.

תמונה: מדף הפייסבוק 'מברוק'.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה