בשל מזג האוויר הסוער פסטיבל הצלילים בעתיקה יפתח מחר



מחר בערב (יום שלישי, ה-2.4.19 )יפתח בירושלים פסטיבל "צלילים בעתיקה" למשך 3 ימים. הכניסה – ללא תשלום לקהל הרחב

פסטיבל הצלילים בעתיקה שהיה אמור להתקיים היום (שני), נדחה למחר (שלישי) עקב מזג האוויר הסוער. הפסטיבל יערך במשך שלושה ימים.

משרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים עורכים את הפסטיבל המתקיים זו השנה ה-8 ברציפות והשנה הפסטיבל עם מופעים של מיטב האמנים בהרכבים שונים, חלקם ייחודים לפסטיבל, ב-10 מיקומים שונים ברחבי העיר, ביניהם מרכז דוידסון, גן בוני ירושלים, השער החדש, גן משעול הפנינים, שוק הרוכלים, רחבת שער יפו ועוד ובחינם לקהל הרחב.

בין האמנים המופיעים: להקת אתניקס המארחים את זהבה בן, עופר לוי ולהקת פירקת אל נור, נורית גלרון, הדג נחש עם להקת נשפנים בהיפ הופ ציוני, שמעון בוסקילה שמארח את נרקיס, מארינה מקסמילאן, לירן דנינו, דודו אהרון ולינה מחול, שלומי שבן עם הקאמרטה הישראלית, ישי לפידות, אהרון רזאל, אברהם טל, תזמורת מזרח ומערב שמארחת את נסרין קדרי ועוד.

כן יערכו מיצגים שונים ומיוחדים לפסטיבל: ברחבת שער יפו יוקרן מצג ויזואלי מיוחד על כיפת מבנה ייחודי בחוויית 360 מעלות, הלוקח את הצופה דרך מסע עשיר לתוך המוסיקה הישראלית, מיצג נוסף הוא התקליטייה – ארבעה קירות היוצרים ויטראז' של ספריית תקליטים ענקית בהם יכול המבקר לשלוף תקליט ולערוך את פסקול חייו במשך מספר דקות להנאתו ולהנאת מבקרי הפסטיבל.

צילום: שמואל כהן.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה