18 שנות מאסר לאמה וסילניקו המורשעת בעבירת הריגת בן זוגה לשעבר



בית המשפט המחוזי בירושלים גזר 18 שנות מאסר ופיצוי כספי בסך 150 אלף שח לאמה וסילנקו אשר הורשעה בעבירת הריגה ושיבוש מהלכי משפט.

היום (שלישי) בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את אמה וסילנקו ברצח בן זוגה לשעבר, ואדים קיסלב וגזר עליה 18 שנות מאסר ופיצוי כספי בסך 150 אלף ש"ח. 

וסילנקו הורשעה במסגרת הסדר בכך שבאפריל 2017 היכתה את בן זוגה לשעבר בפניו ובראשו מספר פעמים רב באמצעות חפצים קהים, עד כי המנוח נפל על הרצפה. גם בהיותו שרוע על הרצפה ללא תזוזה ובעודו חי, המשיכה להכות את המנוח בראשו. בשלב כלשהו, החלה הנאשמת לנקות את הדירה מכתמי הדם הרבים וכיבסה את בגדי המנוח, אשר היו מגואלים בדם. בהמשך, ארזה הנאשמת בתיק ובשקית פריטים אישיים רבים של המנוח והשליכה אותם למיכל האשפה הסמוך לביתם. בשעות הבוקר עזבה הנאשמת את הדירה ויצאה לעבודתה תוך שהיא מותירה את המנוח על רצפת הסלון בדירה מבלי שהזעיקה עזרה.

בית המשפט קבע כי בכל הנוגע לנסיבות ביצוע העבירות, ובפרט עבירת ההריגה, הרי שאלו מצויות בדרגת חומרה גבוהה וקיצונית, זאת בשל האלימות הקשה והאכזריות שבמעשים- המשך התקיפה גם כאשר המנוח היה שרוע על הרצפה. גם נסיבות העלמת הראיות היו חמורות וקיצוניות ומעוררות חלחלה, עת בקור רוח ואטימות לב, הפשיטה את המנוח מבגדיו, הותירה אותו עירום על הרצפה, ניקתה את כתמי הדם ולאחר מכן יצאה לשגרת חייה.

התיק נוהל על ידי עו"ד שחר מלול מפרקליטות מחוז ירושלים.

אילוסטרציה פלאש 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה