לפני שהמשפחה מתרחבת: מה חשוב לדעת על עיצוב חדרי תינוקות?



רשת האוס אין



הרגע מתקרב, ואין ספק שהוא מלווה בהתרגשות, בחששות ובעיקר ברשימת מטלות בלתי נגמרת. בין שאר המטלות נמצאת גם משימה אחת גדולה ומורכבת: עיצוב החדר שאליו יגיעו היורש או היורשת (או שניהם!) ורצוי שהעיצוב יהיה כמה שיותר נעים, חמים ופרקטי. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שיוצאים לדרך?

 

תכנון נכון של החלל

כדאי להתחיל, כמובן, מהפרטים הטכניים ביותר. אחרי שבחרתם את החדר המיועד בדקו את המידות ושימו לב גם לגובה החלון, לבליטות שונות בקיר ולכל אלמנט אחר שעשוי להשפיע על מיקומם של העריסה, הארון או השידה. תכנון מדויק יאפשר לכם לקבל החלטות טובות יותר, וימנע רכישות מיותרות וגם לא מעט זמן יקר.

 

איך בוחרים שידת החתלה?

באופן טבעי, אחד הפריטים המרכזיים והחשובים הוא הפריט הזה בדיוק, ויש היום שפע של שידות החתלה. למעשה, השפע הזה יכול קצת לבלבל, אבל זה ממש לא חייב לקרות. אתם יודעים מה נוח לכם יותר, מה הצורך שלכם והאם אתם מעדיפים שידה עם דלתות ומדפים פנימיים – או דווקא עם מגירות. עם זאת, יש גם כמה כללי ברזל שמומלץ להכיר. הכלל הראשון הוא כלל הגובה. מאחר ואתם עומדים לחתל את התינוק לא מעט, וגם להחליף לו בגדים בתדירות גבוהה למדי, רצוי שהגובה יתאים לכם ויאפשר לכם לעשות את זה בראש שקט. הכלל השני (ועליו עוד נאריך בהמשך) – בחרו חומר גלם חזק ועמיד שישרת אתכם נאמנה לאורך זמן, כמו עץ מלא.

 

ומה עם מיטת תינוק?

בכל הקשור למיטת התינוק מומלץ לוודא שיש לה שלושה מצבי גובה (בהתאם לשלבי התפתחות הילד) וכן שפינות המיטה מעוגלות. אם בחרתם בעיטורים כאלה ואחרים, רצוי לבחון אותם קצת יותר לעומק רק כדי להבטיח שאין סיכוי שיתקלפו בשלב כזה או אחר. בנוסף, ואולי חשוב מכל, גם מיטת התינוק רצוי שתיבנה מעץ מלא. הסיבה המרכזית לשימוש בעץ המלא בפריטי הריהוט השונים היא שמדובר בחומר עמיד מאוד, כזה שיאפשר לכם לישון טוב יותר בלילה בידיעה שהמיטה חזקה ויציבה, והוא גם מאפשר לעצב ריהוט איכותי ויפה. שילוב מנצח, לא?

 

התאימו את הריהוט לצרכים שלכם

בין אם אתם זקוקים לארון נפרד לתינוק ובין אם לא, בין אם אתם מתכננים להציב גם כיסא נדנדה או כל פריט אחר בחדר, הגדירו מה אתם צריכים באמת, ואל תמהרו להתפשר. הנוחות שלכם והבטיחות של הילד הם שני הנושאים החשובים ביותר, ורצוי לבצע התאמות במיטה, בשידה, בארון או בכל פריט אחר – פשוט כדי שתדעו שאתם מקבלים מוצר פרקטי, איכותי ואסתטי. אלה שלושה משתנים שיכולים לעבוד מצוין יחד.

 

רשת האוס אין מציעה מבחר דגמי שידות החתלה מעץ מלא. למידע ותצוגת הדגמים לחצו כאן

למבחר דגמי חדרי תינוקות הכוללים שידת החתלה ומיטת תינוק היכנסו לקטלוג באתר

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה