הפועל ירושלים בביקור המסורתי בשערי צדק



שחקני 'הפועל בנק יהב ירושלים' יחגגו פורים עם הילדים המאושפזים במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים

המרכז הרפואי שערי צדק וקבוצת הכדורסל הפועל "בנק יהב" ירושלים יערכו ביום חמישי, י"ד באדר ב', ה-21.03.19 בשעה 10.00, זו השנה ה-12 ברציפות , את אירוע פורים המסורתי במחלקות הילדים בבית החולים 'וילף' לילדים בשערי צדק. האירוע יתקיים בהשתתפות מנהלי הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים. האירוע המשותף של שערי צדק והפועל בנק יהב ירושלים בפורים, שהפך למסורת ארוכת שנים, מהווה נדבך נוסף בקשר ההדוק בין שני הצדדים הנמשך לאורך כל השנה.

שחקני הפועל בנק יהב ירושלים מלווים ו'מאמצים' את הילדים המטופלים במרכז הרפואי  שערי צדק במהלך העונה ומארחים אותם בדרך קבע במשחקי הבית של הקבוצה. הפועל אף משתפת נציגים ממחלקות הילדים של בית החולים 'וילף' לילדים, בטקסי הקהילה של הקבוצה, במהלכם מוזמן אחד מהילדים לעלות לפרקט לקול תשואות הקהל ולקבל שלל מתנות מהקבוצה ובעיקר הרבה חום ואהבה.

המרכז הרפואי שערי צדק הוא מזה שנים 'בית החולים של הקבוצה' ומעניק לשחקנים ובני משפחותיהם מכלול רחב של שירותי רפואה   לרבות טיפול במקרי החירום של השחקנים, בדיקות מתקדמות והכרחיות, חיסונים ובדיקות וכמובן מעקב היריון ולידה לנשות השחקנים. 

באירוע פורים השנה, בהובלת גיא הראל מנכ"ל הפועל בנק יהב ירושלים ויובל קורן , פרופ' עופר מרין המנכ"ל החדש של שערי צדק , רות רלב"ג, סמנכל"ית הכספים ופרופ' יחיאל שלזינגר, המנהל הרפואי של בית החולים 'וילף' לילדים בשערי צדק, תעניק הנהלת הקבוצה במתנה 5 משקפי "מציאות מדומה" חדישים וייחודים למחלקות הילדים. לאחר מכן ייערך הביקור המסורתי של השחקנים והצוות המקצועי בתוך מחלקות הילדים, במהלכו ישוחחו  השחקנים  עם הילדים המאושפזים ובני משפחותיהם ויעניקו להם תיקים עמוסים במתנות והפתעות.

מנכ"ל הפועל בנק יהב ירושלים , גיא הראל :" הפועל  בנק יהב ירושלים גאה ושמחה לקיים גם השנה ,במסגרת הפעילות הקהילתית הענפה של המועדון, את הביקור המסורתי במרכז הרפואי שערי צדק לקראת חג הפורים. אירוע זה הוא נקודת שיא שנתית בקשר העמוק והארוך השנים בין הפועל בנק יהב ירושלים למרכז הרפואי שערי צדק ולילדים המאושפזים, חיבור שהפך עם הזמן לטבעי אך עדיין משמח ומרגש אותנו בכל פעם מחדש, בפרט כאשר אנו רואים את החיוך הגדול על פניהם של הילדים ובני משפחותיהם".    

מהנהלת שערי צדק נמסר :"אנו גאים להיות בית החולים המלווה את הפועל ירושלים  ולהעניק טיפול מקצועי לשחקנים ולבני משפחותים במשך כל השנה. שיתוף הפעולה בין 'בית החולים של ירושלים' לקבוצת הכדורסל של ירושלים בא לידי ביטוי בדרכים שונות, ושיאו בביקור השנתי של שחקני הקבוצה במחלקות הילדים שלנו. הביקור מביא שמחה לילדים ועוזר להם להתמודד". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה