שלוה שוברת שיאים גם במרתון ווינר ירושלים 2019



ארגון שלוה, ישבור השנה את שיא המשתתפים עם למעלה מ-1,600 משתתפים מהארץ ומחו"ל שייצגו את הארגון במקצי מרתון ובמקצה הקהילות הייחודי.
חברי להקת שלוה יובילו את הנבחרת במקצה הקהילות !

מרגשים גם במרתון ירושלים: שלוה, המטפל בילדים בעלי מוגבלויות, ישבור השנה את שיא המשתתפים שייצגו את הארגון במקצי מרתון 'ווינר' ירושלים הבינ"ל 2019 שייערך ביום שישי ה-15.03.19 . למעלה מ-1,600 משתתפים מהארץ מחו"ל ייצגו השנה את שלוה במקצי המרתון השונים ובמקצה הקהילות המיוחד ל-800 מטר, עובדה המעמידה את שלוה כנבחרת הקהילתית -חברתית הגדולה ביותר במרתון ירושלים ובמקצה הקהילות גם השנה.

עבור שלוה תהיה זו השנה התשיעית ברציפות (החל ממרתון ירושלים הראשון) שבה משתתפים ילדי שלוה ובני משפחותיהם במרתון ווינר ירושלים, מה שהופך את שלוה גם לארגון החברתי הוותיק ביותר המשתתף במרוץ המיוחד של המרתון הירושלמי.   

את נבחרת שלוה במרוץ הקהילות הייחודי יובילו השנה חברי להקת שלוה, שהצליחו לרגש מדינה שלמה במסגרת התוכנית 'הכוכב הבא'.     

ההתרגשות של ילדי שלוה לקראת ההשתתפות במרוץ הקהילות של מרתון ירושלים כבר בשיאה וההכנות הרבות עליהן עמלו בחודשים האחרונים בשלוה הולכות ונשלמות לקראת מרתון ירושלים התשיעי.רון שחר עם ילדי עמותת שלוה. באדיבות: שלוה

בקבוצת שלוה ירוצו השנה למעלה מ-1,600 רצים ורצות. בנוסף לילדי שלוה ובני משפחותיהם שישתתפו במרוץ הקהילות , צפויים לרוץ בנבחרת "שלוה" מאות רצים במקצים השונים של מרתון ירושלים ואף במרתון המלא ,כאשר מתוכם 700 רצים ורצות המגיעים מחו"ל ( ארה"ב, קנדה, בריטניה ,מקסיקו ואוסטרליה ). הרצים בנבחרת שלוה ירוצו במטרה לגייס כספים לארגון לצורך קליטת ילדים נוספים בשלוה והרחבת תכניות התמיכה בבני משפחותיהם.  

גם השנה ירוצו לצד ילדי שלוה ובני משפחותיהם חיילי מג"ב, תנועות נוער ,תלמידי בתי ספר וכן מפורסמים שיגיעו להביע את תמיכתם בשלוה. בשנים האחרונות השתתפו עם שלוה במרוץ הקהילות שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים המאמצת את שלוה לאורך כל השנה, כוכבי בית"ר ירושלים, המדליסט האולימפי אורי ששון , גלעד שליט, הטניסאית לשעבר שחר פאר, רון שחר, איתי תורג'מן, ג'קי אזולאי ועוד. 

אבי סמואלס , יו"ר שלוה:" ילדי שלוה הפכו לחלק בלתי נפרד ממרתון ירושלים החל מיומו הראשון ואנו נרגשים בכל פעם מחדש להשתתף בו. מדובר בהצהרה חברתית חשובה מאין כמותה בדבר קבלת השונה אל חיק הקהילה. לא מדובר בריצה תחרותית , אלא עשייה משותפת של כולם למען ילדי ירושלים עם הצרכים המיוחדים. הפרויקט מחמם את הלב ומעניק לילדים, למשפחות, לצוות ולמתנדבים המון כוח ואנרגיות להמשך הדרך. אנו מברכים על הזכות שניתנה לנו להמשיך את המסורת הנפלאה הזאת ומודים על כך לעיריית ירושלים ולעומד בראשה ראש העיר מר משה ליאון."

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה