חוגג דוחה את הצעת קלינגר לפיטורים



המאמן לקח אחריות על מצב הקבוצה וביקש להתפטר, בעלי הקבוצה לא קיבל את ההתפטרות ואמר: "לא קיבלתי את בקשת ההתפטרות של ניר מפני שאני חושב ומאמין שהוא צריך לאמן עד לתום העונה"

אחרי ההפסד להפועל תל אביב וסיום העונה הסדירה בפלייאוף התחתון, ניר קלינגר החליט להתפטר מתפקידו כמאמן בית"ר ירושלים. למרות החלטתו של קלינגר, בעלי הקבוצה, משה חוגג דחה את הבקשה והחליט כי קלינגר יאמן את הקבוצה לפחות עד תום העונה.

כזכור, במוצאי שבת הפסידה בית"ר ירושלים ליריבתה המרה, הפועל תל אביב 0:1 באצטדיון טדי. ההפסד היה רק אקורד הסיום של העונה הרעה שעברה על הקבוצה מהבירה. בית"ר מסיימת את העונה הסדירה כשהיא בפלייאוף התחתון ולהיאבק על הישארות בליגה.

ניר קלינגר, שהגיע לבית"ר מהפועל חיפה לא הצליח להגיע עם הקבוצה לפלייאוף העליון והחליט להתפטר. אולם, חוגג סרב לקבל את התפטרות המאמן.


חוגג. תמונה: יונתן סנדלר- פלאש 90״מאמן הקבוצה ניר קלינגר שוחח עימי ביממה האחרונה, בשיחה ניר לקח אחריות על מצב הקבוצה וביקש להתפטר", אמר חוגג. "לא קיבלתי את בקשת ההתפטרות של ניר מפני שאני חושב ומאמין שהוא צריך לאמן עד לתום העונה. בנוגע לעונה הבאה תתקבל החלטה בתום העונה הנוכחית״. דברי בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה