3 טיפים לשמירה על אורח חיים בריא בחורף

חברת הרבלייף כוללת צוות עם אנשי מקצוע מומחים בתחום התזונה ופעילויות גופנית. כפי שנאמר, על מנת לשמור על אורח חיים בריא לאורך כל השנה, אלא גם בתקופה הקשה של החורף, ניתן להיעזר בטיפים ממומחי הרבלייף. החורף נמשך כמה חודשים, ומסיבה זו חשוב לא לעזוב את העבודה הקשה אשר הענקתם בקיץ, באביב או בסתיו. אלו הטיפים אשר מומחי הרבלייף נותנים לחורף:

  • ראשית, ניתן להמשיך פעילות גופנית החשובה ביותר עבור בריאות גוף האדם. על מנת לבצע זאת, יש אפשרות להתאמן בבית. ובכן, כיום אפשר למצוא אתרים שונים עם תרגילי אימונים שונים וגם סרטוני הדרכה. בנוסף, יש אפשרות לבחור בשירות של מאמן כושר המגיע על הבית. פעילות גופנית לא חייבת להיות בחוץ או בחדרי כושר, גם בימים גשומים וקרים יש אפשרות לשמור לפחות פעמיים בשבוע, על אימונים המתאימים לכל אחד. ניתן לרכוש ציוד ביתי, לדוגמא, חבלים, משקולות ועוד, וכך ניתן לגוון בין התרגילים.
  • בתקופת החורף, אנו מרגישים פחות צורך לשתות מים מלבד משקאות חמים כדי לחמם את הגוף. מומלץ מאוד לשמור על שתיית מים גם בתוקפה זה, לא פחות משתי ליטר ביום. המים מעניקים את כל המינרלים אשר הגוף זקוק והינה חשובה מאוד על מנת לשמור על אורח חיים בריא. בנוסף, שתיית מים מורידה את תחושת הרעב, ובכן הרבה פעמים ניתן להתבלבל בין תחושה זו לתשומה צמא. כדי להצליח לשתות כמות נכונה ביום של נוזלים, ניתן לשתות תרכיז בטעמים שונים או חליטות תה וכדומה.
  • בנוסף, מומחי הרבלייף ממליצים על שמירת על תזונה נכונה, על מנת לשמור על חיים בריאים גם בתקופת הקרה ביותר של השנה. לרוב, בחורף אנו מרגישים צורך לאכול ארוחות מנחמות וחמות אשר אינם בריאות ועלולות לגרום לעליה במשקל. מומלץ להרכיב תפריט המתאים עבורכם, עם מזון חם ומנחם, אך עם כמות קלוריות קלה, וכמות ויטמינים גדולה. לדוגמא, יש להכניס לתפריט שייקים בריאים העשויים מפירות וירקות טריים.  

חברת הרבלייף מעניקה את כל המוצרים ומזון אשר הנכם צריכים על מנת להעביר את החורף. ניתן להוסיף מספיק שעות שינה ופעילות גופנית כדי להגיע מוכן לקיץ.