חשיבות הפייסבוק בעולם הפרסום



בעידן הרשתות החברתיות בו אנחנו חיים היום - אין ספק כי הפייסבוק נמצא אי שם למעלה בפסגת עולם הפרסום יחד עם מנוע החיפוש של גוגל והוא בעצם אחת הפלטפורמות העיקריות לשווק כל מוצר, תוכן או שירות. פייסבוק הפך מהר מאוד להיות למרחב של אפשרויות אינסופיות, גם ובעיקר בתחום הפרסום ולכן דף פייסבוק עסקי הוא דבר שאף בעל עסק לא יכול לוותר עליו.

 

מה הופך את  פייסבוק להיות כלי פרסומי בעל חשיבות?

  • טכניקה. בהיבט הטכני פייסבוק מאפשר פילוח של קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. דף פייסבוק עסקי יאפשר לכם נתונים רבים לגבי הפעילות והמבקרים בו, מה שיאפשר לכם למשל לייצר מספר סוגים שונים של תכנים שיווקיים, לבחון את התגובות והשפעתם ולהגיב לפיהן בהתאם.

 

  • מיתוג. ניתן בקלות רבה לעצב דף פייסבוק עסקי תוך שימוש באמצעים פשוטים מאוד כגון תמונות מעניינות, בחירת צבעים ועימוד מדויק של הכיתוב, על מנת למתג אתכם באופן שבו תרצו כי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יראו אתכם ולשדר את המסר שאתם רוצים  להעביר.

 

  • בנימה אישית. דף פייסבוק עסקי אינו עניין פורמלי בלבד. שיווק בדף פייסבוק עסקי יכול להיעשות בעזרת פרסום תכנים אישיים, שיתוף חוויות מהחיים הפרטיים וכדומה, מה שהופך את אופי התקשורת עם הלקוחות לתקשורת הרבה יותר אישית ומקרבת. תקשורת מסוג זה מייצרת לקוחות שמתחברים אל המוצר או השירות לא רק על פי הצורך שלהם בו אלא גם באופן רגשי ועל סמך הרושם שיתקבל מהדף העסקי שלכם.

 

  • כאן ועכשיו. היום הכל קורה בזמן אמת. יש כל כך הרבה ערוצי תקשורת זמינים 24 שעות ביממה וכל המידע זורם בקלות ובחופשיות תמיד. דף פייסבוק עסקי הוא פלטפורמה שניתן לעדכן, לרענן ולחדש בכל רגע נתון ולהמציא את עצמכם מחדש בכל יום אם תרצו. קל מאוד להגיב לשינויים ועל פי תגובות המבקרים ניתן לקבל כיוון כללי של הנטיות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

 

  • עניין של זמן. תמיד אומרים שתזמון זה הכל בחיים ובעזרת תזמון נכון של חשיפת הפוסטים שלכם בדף הפייסבוק העסקי שלכם תוכלו למקסם את ההשפעה. כך למשל, אם אתם יודעים שקהל הלקוחות שלכם הם גברים ונשים באזור גיל הארבעים אשר עובדים במהלך שעות היום, בעלי משפחה שהם עסוקים בניהול הבית בשעות אחר הצהריים ובעצם מתפנים לפייסבוק בשעות הערב המאוחרות בעיקר - תדאגו לפרסם פוסטים חדשים בשעות אלו. באופן כללי השעות אשר נחשבות שעות הפנאי הן השעות העדיפות.

 

  • נקודת פתיחה. אם קיים לעסק שלכם גם אתר אינטרנט, בין אם הוא אתר קניות או שהוא מספק מידע נרחב יתר ומקיף על המוצר או השירות אותו אתם מציעים, בעזרת דף פייסבוק עסקי תוכלו לייצר תנועה אל תוך האתר. אל התכנים שאתם מעלים תוכלו לצרף קישורים רלוונטיים אל מקומות מסוימים באתר שיחברו את הלקוחות שלכם אליכם באופן מיידי.

 

ישנן עוד הרבה סיבות מדוע הקמת ותחזוקת  דף פייסבוק עסקי עבור בית העסק שלכם הם בעלי חשיבות רבה עבורכם, וככל שתחום זה מתפתח, כך הולכות ומתרבות הסיבות.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה