איך עוברים דירה בירושלים בקלות?



ירושלים הינה עיר הבירה של ישראל ונחשבת לאחת הערים התוססות והצפופות. בעיר זו, ישנן משפחות רבות, משרדים ובתי עסק, אוניברסיטה ומכללות

 

כך שבכל שנה חברות הובלות בירושלים מוצאות עצמם עסוקות, במיוחד בעונות החמות של מעבר הדירות במיוחד מהתקופה שלפני פסח ועד אמצע הקיץ. רבים שואלים את עצמם את השאלה הנפוצה :"איך עוברים דירה בירושלים בקלות?" . ראשית נסו לקחת את מעבר הדירה כחוויה ויש להתארגן ללא לחץ לפני ההובלה. הכוונה היא, לדאוג מראש לחברת הובלה מקצועית שתשריינו תאריך מראש.

 

אם אינכם מנוסים באריזות, בקשו שירות אריזות מחברת הובלות בירושלים, כך שלפחות יום או יומיים לפני המעבר, יגיע צוות מיומן של חברת הובלות וותיקה שיש לה שם ומוניטין ויבצעו עבורכם את האריזה, תמורת תשלום נוסף אך זה למעשה,החלק הקשה ביותר שכולנו חוששים מפניו. הכינו חפצים אישיים לכם ולבני המשפחה כגון בגדים להחלפה, כלי רחצה ומגבות כך שביום המעבר תוכלו להתארגן ולמצוא בקלות את החפצים שיש להשתמש עמם עד שתתארגנו בדירתכם החדשה.

 

סימון החפצים שייארזו בקרטונים

 

כל עבודה נכונה מתחילה בלוגיסטיקה. יש לרשום על כל ארגז מה הוא מכיל, כך שתוכלו כבר לארגן את הקרטונים בחדרים שאליהם חפצים אלה שייכים. על מנת שלא תהיינה הפתעות, בקשו מנציג של חברת הובלות בירושלים שיגיע לדירה שלכם על מנת לבדוק שניתן יהיה להעביר את הריהוט ואם יש צורך בהובלת מנוף. ברגע שסגרתם עם חברת ההובלה, יש לקרוא טוב את ההסכם ואז לחתום עליו, כאשר אתם מוודאים כי קיים ביטוח תכולה, המחיר שרשום מראש, מה שימנע מכם אי נעימות והפתעות  בהמשך.

 

חפצים יקרי ערך כגון תכשיטים וכסף מזומן, יש לקחת עמכם ברכב. ככל שתהיו מאורגנים, כך המעבר יהיה קל גם עליכם וגם על בני משפחתכם. הקפידו כי ההובלה תיערך בשעות הבוקר המוקדמות כך שלא תיתקעו בפקקים, כך שתוכלו לנצל את הזמן לטובתכם ליום עמוס שתצטרכו אף לארגן את דירתכם החדשה..

 

הובלת דירה בקלות רק באמצעות חברת הובלות מומלצת ומוכרת בירושלים

 

אם החלטתם לעבור דירה בירושלים, מצאו שירותי הובלות בירושלים שיש עליה המלצות מחברים או מכרים או כזאת שיש לה וותק ומוניטין של שנים. חברת  הובלות מיכאל ובוריס , הינה חברה מוכרת וגדולה הקיימת בפריסה ארצית. לחברה צוותים מקצועיים וקבועים העובדים עמה שנים, שירותי הובלה במנוף ושינוע באמצעות משאיות משוכללות בכל הגדלים המיועדות להובלות קטנות וגדולות. החברה מעבירה בתים, דירות, משרדים ומחזיקה אנשי מקצוע המומחים בפירוק והובלה, שירותי אריזה ופריקה כאשר היא מביאה עמה ציוד מקצועי ואיכותי לביצוע האריזה ועטיפת הרהיטים.

 

לחברה, שירות מענה 24 שעות ביממה והחברה עובדת גם בימי שבת לנוחיות לקוחותיה. חברת ההובלות מיכאל ובוריס, מומחית בהעברת ריהוט כבד כגון פסנתרים ומזנונים גדולים ומבצעת את ההובלה בקפדנות וזהירות מרבית.

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה