מקימים סטארט אפ? קבלו טיפים להתנהלות הבסיסית



אם אתם מקימים סטארט אפ – קבלו אתרים מומלצים שבהם תוכלו לקבל את מלוא המידע הדרוש לכם כדי להקים כראוי את החברה ולנהל אותה כנדרש לאורך כל הדרך.

 

מקימים סטארט אפ – קבלו אתרים מומלצים

אתם מקימים סטארט אפ – קבלו אתרים מומלצים לניתוב הפעילות העסקית. המפתח להצלחת כל עסק הוא חשיבה רבה לפני הקמתו בדבר הדרך הנכונה בה הוא יפעל. לשם כך כדאי להיעזר בכמה אתרים מומלצים שיקנו לכם את החשיבה הבסיסית על איך להקים את העסק מה יהיה בסיס ההתנהלות, איך תפעל החברה ואילו דגשים יש לתת כדי שחברת הסטארט אפ תצליח במשימותיה השונות.

קיימים כמה כללים אלמנטריים שאמורים להיות נר לרגליהם של מייסדי הסטארט אפ ולכן עליהם לדבוק בהנחיות המפורטות באתרים המומלצים.

שמירה על הקניין הרוחני

הקניין הרוחני של החברה הוא הבסיס להקמתה. זו יכולה להיות המצאה חדשנית, דרך פעולה יוצאת דופן או תוכנה פורצת גבולות. השלב הראשון הוא הגנה על הקניין הרוחני באמצעות רישום פטנט בישראל ובמדינות נוספות שבהם השימוש במוצר הוא רלוונטי. לאור ההסכמים הבין לאומיים הדרך לרישום פטנט היום קלה מבעבר ולמרות העלויות הגבוהות יחסית, חשוב לבצע את רישומי הפטנטים באופן מקצועי באמצעות עורך פטנטים הבקיא בתחום הספציפי.

כל מי שמלווה את הקבוצה בהתנהלות זו חתום על הסכם סודיות כדי שהמידע הרגיש לא יגיע לגורמים מתחרים העלולים לבצע בתחום זה מחקר ופיתוח ולהגיע למוצרים דומים או זהים שיתחרו בחברת הסטארט אפ החדשה.

חתימה על הסכמים עם משקיעים

אתם מקימים סטארט אפ – קבלו אתרים מומלצים שיכוונו את דרככם בכל הקשור בחיפוש ומציאת משקיעים פוטנציאלים שפעילותה הייחודית של החברה תרתק ותאתגר אותם והם יחליטו להשקיע בה כספים פעם אחת בתחילת הדרך או בכל פרק זמן מסוים.

ללא קשרי המשקיעים לא תוכל החברה לסיים את הפיתוח ואת המחקר של המוצר ולמעשה לא תוכל להמשיך בפעילותה העסקית. ההוצאות המרובות על שכר עובדים ופיתוח השווקים הארציים והבין לאומיים מצריכים עלויות גבוהות של טיסות, שהייה מעבר לים, ייצוג בתערוכות ובכנסים במדינות שונות וכל פעולה שיווקית אחרת כדי להחדיר את המוצר פורץ הדרך לשוק, דבר שיקדם את מעמדה של החברה ואת האפשרות לפעילות עסקית ענפה.

חתימה על הסכמים שונים

אתם מקימים סטארט אפ – קבלו אתרים מומלצים שתוכלו למצוא בהם את ההסכמים הבסיסיים כמו הסכם מייסדים, הסכם שותפים, הסכמים עם עובדים, הסכם סודיות ועוד.

חוזים משפטיים להורדה לחברת סטארט אפ

אחת השיטות היעילות ביותר היא שימוש בחוזים משפטיים להורדה לחברת סטארט אפ. החוזים הללו הוכנו על ידי עורכי דין מובילים שתחום ההתמחות שלהם הוא חברות סטארט אפ.

החוזים האלה מעניקים את מלוא המעטפת הנחוצה לכל יזם. לאחר קריאת המסמך אפשר לבצע בו שינויים ותוספות ולהתאים אותו ספציפית לכל סוג פעילות עסקית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה