תיעוד: רוכב אופנוע ללא רישיון נהיגה מעולם - מסכן חיי אדם



כתב אישום הוגש בגין עבירות תנועה חמורות הוגש כנגד צעיר שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם, ושנעצר לאחר שניסה להימלט מהשוטרים בנסיעה פרועה, מסוכנת ומסכנת חיים על גבי אופנוע ברחובות ירושלים.
צפו בתיעוד

בפעילות מבצעית של שוטרי יחידת האופנועים בדרום ירושלים, הבחינו ב 2 צעירים הרוכבים על אופנוע וביקשו מהם לעצור בצד הדרך לבדיקה לאחר חשד שעלה לגביהם.

הצעיר שנהג באופנוע, סירב לעצור והחל להימלט מהשוטרים בנסיעה פרועה תוך שמסכן את חייו, חיי הצעיר הנוסף שהרכיב עמו וציבור משתמשי הדרך.

במהלך הימלטותו, דלקו אחריו השוטרים תוך שמתעדים את נסיעתו ומגוון עבירות התנועה שביצע, בהן נסיעה בניגוד לתנועה בכביש ובכיכרות, אי מתן זכות קדימה, חציית צומת באור אדום, מהירות מופרזת ועבירות נוספות.

בשלב מסוים איבד החשוד את שליטתו באופנוע ונמלט רגלית בין הרחובות ולאחר מגוון פעולות במישור המודיעין כשהבין החשוד כי השוטרים 'סוגרים' על מקום מסתורו הסגיר עצמו לידיהם. ובדיון שהתקיים בעניינו הוא שוחרר ע"י בית המשפט בתנאי מעצר בית.
האופנוע שנתפס והיה שייך לחברו של החשוד, הושבת ע"י קצין משטרה למשך 30 ימים.

מבירור זהותו של החשוד עלה כי מדובר בצעיר שרק מלאו לו 18 שנים וכי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם!

יחידת תביעות התעבורה של משטרת ישראל הגישה השבוע כתב אישום חמור כנגד החשוד בגין עבירות: נהיגה פוחזת של רכב, הפרעת שוטר במילוי תפקידו, נהיגה ללא רישיון מעולם, אי ציות לשוטר במדים, נהיגה ברכב ללא ביטוח, מהירות בלתי סבירה לתנאי הדרך ואי ציות לאור אדום בנסיבות מחמירות.


במשטרה ציינו, מעבר לעובדה כי מדובר בעבירות חמורות מאוד שביצע החשוד שלא הוציא מעולם רישיון נהיגה, הוא סיכן באופן ממשי את עצמו, את חברו ואת ציבור משתמשי הדרך ויכול היה לגרום במעשיו לתאונה קטלנית.  ידע כל אדם הנוהג ברכב בניגוד לחוק, כי שוטרי משטרת ישראל לא יוותרו ויפעלו בכל הכלים על מנת להביא למעצרו ומיצוי מלוא הדין עמו.

צילום דוברות המשטרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה