"פברואר יוצא מן הכלל" בירושלים



החודש יקיימו פעילויות רבות שנועדו לעודד שילוב, נגישות, היכרות ושותפות של ילדים, בוגרים ומבוגרים עם מוגבלות בקהילותיהם במנהלים הקהילתיים השונים בעיר

מרכזיה הקהילתיים של החברה למתנ"סים הארצית בירושלים, יקיימו בחודש הקרוב את "פברואר יוצא מן הכלל", במסגרתו יתקיימו מאות פעילויות שנועדו לעודד שילוב, נגישות, היכרות ושותפות של ילדים, בוגרים ומבוגרים עם מוגבלות בקהילותיהם. "פברואר יוצא מן הכלל"  הוא יוזמה ארצית שמגיעה על רקע סקרים אחרונים שבוצעו עבור החברה למתנ"סים הארצית ושהראו חוסר נכונות להתחשב בצרכי אנשים עם מוגבלות בצד תפישות נגד שילוב והשתלבות של ילדים, בוגרים ומבוגרים עם מגבלה בפנאי ובתעסוקה.

החברה למתנ"סים פועלת נמרצות מזה שנים לקדם את תפיסת והטמעת נושא הנגישות במרכזים הקהילתיים להתערות אנשים עם מוגבלות בקהילה המקומית, כך שישתתפו בפעילות, ייהנו ממשאבים, יהיו בעלי השפעה במוקדי הכרעה, ויישאו באחריות לאיכות החיים בקהילה, יחד עם כל חברי הקהילה ובאותה מידה. השנה אנחנו לוקחים את העשייה שלנו צעד קדימה והחלטנו לרכז מאות רבות של פעילויות משלבות מצפון הארץ ועד דרומה בחודש אחד יוצא מן הכלל.

למה פברואר? כי חודש פברואר הוא אכן יוצא מן הכלל - הוא החודש היחידי בשנה שיש בו מספר ימים שונה משאר החודשים; אנו מעוניינים שמיזם זה יהפוך למסורת בישראל ויהווה סמל לסובלנות וקבלת האחר.

טעימה ממה שמחכה לתושבי ירושלים והסביבה בפעילויות פברואר בשבוע הקרוב:

מנהל קהילתי יובלים –

תאריך: 19.2 בשעה 19:00

הקרנת הסרט "חתונה מנייר" לקהל הרחב ושיח משותף בנושא חיים עם מוגבלות בחברה הישראלית.

רמות אלון-

תאריך:15.2 בשעה 11:00-12:00

קבלת שבת מוזיקלית עם להקת "מעבר לצלילים" הרכב של אנשים עם מוגבלות יחד עם מקהלת שבתון מלונדון

מנהל קהילתי בית שמש-

תאריך:11.1 בשעה 10:00

קבוצת סל-גל מליגת העל לכדורסל כסאות גלגלים מגיעה למפגש עם בני הנוער בעיר, הצגה עצמית ומופע ראווה. שיתוף הנוער במשחק ודיון מעמיק על הנושא. חברי הקבוצה הינם יוצאי יחידות עלית בצה"ל ונפגעי תאונות אשר באים להפיץ מסרים בנושא זהירות בדרכים, התגברות על מכשולים, מחויבות אישית, תרומה לקהילה וקבלת השונה.

מנהל קהילתי רמת שלמה-

תאריך: 6.2 בשעה 20:00

מופע מחול ייחודי המשלב רקדנים על כיסאות גלגלים שלומדים בבית ספר למחול.

מנהל קהילתי הר נוף –

תאריך: 21.2 בשעה 9:00

מסע אופניים מיוחד עם ילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים.

תמונות: באדיבות החברה למתנ"סים הארצית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה