קידום אתרי תיירות



בין אם עסקיכם הוא צימר או שאתם חברה הנותנת שירותי תיירות מכל הסוגים, קדיום אתרים בגוגל הינו נושא חשוב. בשנים האחרונות כבר כמעט לכל בעלי העסקים בתחום זה יש אתר אינטרנט ורובם גם משקיעים רבות בקידומו בגוגל ומקורות תנועה נוספים כך שהתחרות רבה. לצורך התגברות על התחרות, התבלטות על פני המתחרים וקבלת המקסימום האפשרי מאתרינו נצטרך לקדם ברמה הגבוהה ביותר.

לא משנה אם החלטתם לבצע קידום אתרים בעצמכם או לקבל שירות מקצועי מאת חברת קידום אתרים, המאמר הבא ייתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להתברג בראש תוצאות החיפוש.

קידום אתרי תיירות - טיפים חשובים

התפרסו על פני שטח רחב

כאשר מדובר בהשגת תנועה לאתר התיירות שלכם דרך גוגל, הרי שמומלץ להתפרס על פני שטח כמה שיותר רחב. כידוע, גוגל מפנה את המחפשים אל התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורם. במידה ואדם חיפש את הביטוי "נופש באילת" וביטוי זה מופיע באתר שלכם, אתם נכנסים לתחרות על מיקומכם בתוצאות החיפוש. כאשר אדם מחפש ביטוי ספציפי יותר למשל "טיול מאורגן למטרת חיזוי בזוהר הצפוני", גוגל יציג במקומות הראשונים אתרים בהם ביוטי זה מופיע ולאחר מכן, את האתרים בהם מופיעים רק חלק מין מילות הביטוי. לאור העובדה הזאת הרי שמומלץ להכניס תוכן רב באתר המפרט ביטויים רבים אשר אנשים עלולים להזין בשורת החיפוש של גוגל לצורך הצגת אתרכם במקומות הראשונים כמה שיותר. טיפ זה יכול להקפיץ את אתרכם למיקומים גבוהים בתוצאות חיפוש רבות גם אם בחיפושים הנפוצים יותר אתם עדיין במקומות נמוכים.

פתחו בלוג באתר

גם טיפ זה נוגע להתפרסות על פני שטח גדול ברחבי האינטרנט, אך בשונה מהניסיון לתפוס את הקונים אשר מחפשים חופשה או מטרה ספציפית, בטיפ זה נתמקד בהנגשה של רעיונות למחפש המתלבט. לא פעם יחפש אדם ביטויים כגון "רעיון למתנת יום הולדת לבת הזוג", כאשר יהיו לנו מאמרים בבלוג האתר שלנו המציינים ביטויים כאלו, נוכל להציע במאמרים עצמם את שירותינו בתור הרעיון למתנה (או כל ביטוי אחר רלוונטי) וכך לקבל חשיפה נוספת אשר לא היינו מקבלים ללא שימוש בבלוג בצורה זו.

דאגו שהכותרת המופיעה בגוגל תתאים לתוכן בדף

גוגל בודקת כמה זמן האדם שנכנס אל האתר שלכם דרך גוגל נשאר בו. בנוסף על כך גוגל בודקת האם האדם גלל את הדף למטה והאם עבר אל דפים נוספים באתר. כאשר גוגל רואה שהאדם מבלה באתר זמן רב גוגל מבינה שהאדם מצא את מבוקשו וזה יעלה את דירוג האתר שלכם. על ידי סיפוק של תוכן איכותי המתאים לכותרת הדף שמופיע בתוצאת החיפוש בגוגל נוכל לקבל לאורך זמן דירוג גבוה יותר לדף הספציפי ולאתר בכללותו.

חדשו את האתר כל הזמן

אחת מהמטרו של גוגל הינה לספק למשתמשים תוכן רלוונטי. כאשר גוגל מבחינה שאתר מתעדכן ונוספים בו דפים חדשים כל הזמן האלגוריתם של גוגל מבין שהאתר אקטואלי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה